مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از توسعه پایگاه های امداد و نجات در استان خبر داد.

پایگاه های امداد و نجات در استان توسعه می یابد

به گزارش گلستان24؛ محمدعلی هروی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه زیرساخت های مناسبی در استان ایجاد شده است، گفت: در حال حاضر 10 شعبه هلال احمر در استان فعال است و راه اندازی نمایندگی در برخی شهرها نیز در دستور کار قرار دارد.

 

وی افزود: در شهرهای گمیشان و مراوه تپه مجوز این نمایندگی ها صادر شده و امیدواریم به زودی شاهد راه اندازی این دفاتر باشیم.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه معاونت امداد و نجات پرچالش ترین حوزه فعالیت های جمعیت است، خاطرنشان کرد: در مدیریت بحران عمده برنامه ها در زمینه آمادگی نیروها بوده و آموزش ها نیز از قبل داده شده است و بنا داریم آموزش ها را در جامعه گسترش دهیم.

 

وی افزود: در حال حاضر 13 پایگاه امداد و نجات شهری، یک پایگاه دریایی، دو پایگاه امداد و نجات کوهستانی، یک مرکز آموزشی و نگهداری سگ ها و یک پایگاه امداد و نجات هوایی بطور مشترک با استان مازندران داریم.

 

هروی با اشاره به توسعه پایگاه های امداد و نجات در استان گفت: ساخت پایگاه امداد و نجات در زرین گل در حال اتمام است و به زودی به بهره برداری می رسد. همچنین پایگاه های امداد و نجات در " ایمر" و " صحنه" نیز در مرحله شروع ساخت قرار دارد.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار