عصر روز گذشته صورت گرفت :

عصر روز گذشته تعداد زیادی از رانندگان تاکسی و آژانس داران گرگان در اعتراض به فعالیت اسنپ و تاچ سی در گرگان اعتراض و تجمع کردند .

رانندگان تاکسی و آژانس داران گرگان در اعتراض به فعالیت اسنپ و تاچ سی در گرگان اعتراض و تجمع کردند + تصاویر

به گزارش گلستان24؛ رانندگان تاکسی و آژانس داران شهرگرگان عصر امروز سه شنبه 8 خرداد ماه در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر گرگان حضور یافتند تا نسبت به آنچه اعتراض به فعالیت تاکسی های اینترنتی نام دارد اعتراض کنند .

آنها به گفته خودشان قرار بود بروند جلوی استانداری تحصن کنند اما گفتند که مانند برخی شهرها چون کرمان و بابل نیستند که بروند دفتر فلان شرکت را تعطیل کنند و ببندند و آمدند تا به صورت منطقی در صحن شورای شهر گرگان مشکل آنها بررسی شود .

عمده مشکلاتی که در این زمینه توسط نمایندگان اژانس داران و رانندگان تاکسی مطرح شد موارد زیر بود :

** شرکتهای اسنپ و تاچ سی بدون داشتن مجوز چطور در سطح شهر گرگان کار می کنند ؟

** این شرکتها چه پول بادآورده ای دارند و قرار است در آینده چکار کنند که کرایه مسیری که 12500 تومان است را 4 هزار تومان می گیرند ؟

** چرا اسنپ در قوانین خود نوشته که پاسخگوی تخلفات احتمالی راننده است نه اسنپ ؟

** چرا ماشین های گرانقیمت فقط برای مقدار کمی پول باید دراین شرکت کار کنند ، آیا آنها واقعا احتیاج به این پول دارند ؟

** به فرزند یکی از همشهریان که در جلسه بود توسط راننده اسنپ تجاوز شد ، چه کسی جوابگوست ؟

** چرا این شرکتها پروانه فعالیت صنفی خود را درون اتاق کار خود نصب نمی کنند تا بقیه ببینند ؟

** اگر قرار به استفاده از نرم افزار و اپلیکیشن باشد ما خودمان این نرم افزار( ایزی وی )  را داریم چرا باید از شهری دیگر برای ما چنین نرم افزاری بیاورند؟

002

003

004

006

/گلستان ما

ارسال نظر

  • سعید
    0

    با سلام در راستای خبر شما قرار بر تجمع دوباره مالکان تاکسی و وآژانس در روز شنبه در جلوی فرمانداری میباسد در صورت امکان با ما در صفحه گرگان خبر در اینستا در ارتباط باشید

  • سعید
    0

    با سلام در راستای خبر شما قرار بر تجمع دوباره مالکان تاکسی و وآژانس در روز شنبه در جلوی فرمانداری میباسد در صورت امکان با ما در صفحه گرگان خبر در اینستا در ارتباط باشید

آخرین اخبار