رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان مطرح کرد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان از افزایش تولید در مزارع استان خبر داد و پیش‌بینی کرد امسال یک میلیون و 400 هزار تن گندم در مزارع استان تولید شود.

پیش‌بینی تولید یک میلیون و 400 هزار تن گندم در گلستان

به گزارش گلستان24؛مختار مهاجر عصر امروز در دیدار مدیرکل امور اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی (ره)  با نماینده ولی فقیه در گلستان اظهار کرد: امسال 386 هزار هکتار از اراضی استان گلستان زیرکشت گندم قرار گرفت و با توجه به شرایط استان گلستان پیش‌بینی می‌شود یک میلیون و 400 هزار تن گندم در مزارع استان تولید شود.

وی با بیان اینکه برآوردها حاکی از افزایش تولید 100 هزار تن گندم در مقایسه با سال گذشته در مزارع استان است، تصریح کرد: فصل درو گندم در استان گلستان آغاز شده است و تاکنون 250 هزار تن گندم جمع‌آوری شد که نشان از افزایش میزان تولید در مزارع دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با بیان اینکه مردم زکات زیاد می‌دهند، افزود: برآورد می‌کنیم حدود 120 میلیارد در استان زکات داشته باشیم.

مهاجر؛ خردپردازی در پرداخت زکات را یک ضعف خواند و گفت: متاسفانه خردپردازی زیادی در زمینه پرداخت زکات وجود دارد که باید برای این مهم چاره‌ای اندیشیده شود تا جمع‌آوری زکات متمرکز شود و اثرگذاری آن افزایش یابد.

وی با بیان اینکه تولید جو در استان گلستان امسال به 150 هزار تن خواهد رسید، اظهار کرد: قابلیت جمع‌آوری زکات با توجه به این دو محصول به 150 میلیاد تومان خواهد رسید که باید در این زمینه برنامه‌ریزی شود.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار