صدا و سیمای گلستان هم زمان با بیست و نهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب و قیام خونین 15 خرداد 42، مجموعه برنامه هایی را برای این ایام تهیه و تدارک دیده است.

گلستان در سوگ آفتاب و قیام خونین 15 خرداد

به گزارش گلستان24؛ به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سیمای گلستان با ویژه برنامه "هجر آفتاب" شب ارتحال جانگداز امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد، ساعت 22:00، به مدت 45 دقیقه با حضور کارشناسان مذهبی شیعه و سنی، با بیان نقش امام خمینی در وحدت جامعه، می پردازد. حضور کارشناس مسائل تاریخی در خصوص نقش پررنگ مردم گرگان در قیام 15 خرداد از جمله آیتم های این برنامه است .این برنامه 14 و 15 خرداد پخش خواهد شد. 

رادیو گرگان هم در این ایام ویژه برنامه زنده ای را در سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد با عنوان "سوگ آفتاب" ساعت 9:00 تا 11:00 تقدیم شنوندگان رادیو می کند.

رادیو ترکمنی برون مرزی نیز دو ویژه برنامه به نام "سایرایاراولکام" را به مدت 300 دقیقه، به صورت زنده از رادیو ترکمنی با حضور کارشناسان مذهبی، گزارش های مردمی و ... پخش خواهد کرد.

معاونت خبر مرکز گلستان نیز دو گزارش ویژه خبری متناسب با این ایام و پوشش 30 برنامه ستاد گرامیداشت رحلت امام (ره) و قیام 15 خرداد و پخش مستند تولیدهای ویژه خبری، پوشش و اطلاع رسانی وسیع خبری از سراسر استان و ارسال به شبکه های سراسری را در برنامه کاری خود دارد.        

 

ارسال نظر

آخرین اخبار