صدا و سیمای مرکز گلستان برنامه های "حماسه پایدار" و "زیتون سربلند " را به مناسبت روز جهانی قدس روی آنتن می‌برد.

صدا و سیمای گلستان آئینه حضور مردم در روز قدس

به گزارش گلستان24؛ به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، صدا و سیمای مرکز گلستان برنامه های "حماسه پایدار" و "زیتون سربلند " را  به مناسبت روز جهانی قدس  روی آنتن می‌برد.

حضور گسترده مردم مومن و انقلابی استان گلستان در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه در روز قدس در برنامه" حماسه پایدار"از سیمای گلستان به نمایش گذاشته می‌شود.

این برنامه تلویزیونی از ساعت 9:00 تا 13:00 جمعه 18خرداد راهپیمایی مردم شهر گرگان و سایر شهرستان های استان را به صورت زنده پخش می کند.

ارتباط با شبکه های مختلف سراسری، مصاحبه با مردم، پخش بیانیه های ارگان ها و سازمان ها، مصاحبه با مسئولان استان، پخش سرودهای ملی و محلی، موسیقی زنده،  پیام های بینندگان و شعارهای انقلابی برای آزادی قدس عزیز و تبیین اهداف حضرت امام خمینی و بینش عمیق ایشان از نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان از آیتم های برنامه است.

همچنین شبکه گلستان 4 اکیپ سیار تولید سیما در شهر گرگان در میدان شهرداری در چهارراه میدان و اکیپ سیار دیگر در خیابان شهید رجایی و مصلی گرگان مستقر می کند.

یک اکیپ سیار هم در شهرستان گنبد، حضور پرشور مردم در حمایت از ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین و غزه را به تصویر خواهند کشید.

شبکه استانی صدای گرگان هم به منظور انعکاس حضور مردم حق جوی استان در این راهپیمایی، ویژه برنامه ای را با نام "زیتون سربلند" تدارک دیده است.

این برنامه از ساعت 09:00 صبح آغاز و تا اذان ظهر بصورت زنده با دعوت از کارشناسان سیاسی و فرهنگی، پخش پیام های نماینده ولی فقیه در استان و استاندار، ارتباط تلفنی با ائمه جمعه و فرمانداران و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، پخش سخنان امام(ره) و رهبری، حضور مردم استان در راهپیمایی روز قدس، انزجار مردم ولایتمدار استان از رژیم غاصب اسرائیل را منعکس خواهد کرد.

همچنین ویژه برنامه "سایرایاراولکام"با آیتم های کارشناسان مذهبی، گزارش های مردمی و ... به مدت 120 دقیقه بصورت زنده از رادیو ترکمنی پخش می شود.

ویژه برنامه "جهان سیاست" نیز  در روز قدس از رادیو ترکمنی روی آنتن می رود.

حوزه معاونت خبر این مرکز هم به منظور انعکاس حضور مردم حق جوی استان در این راهپیمایی نیز  در بیش از 30 نقطه استان گلستان شامل  26 اکیپ خبری در گرگان و شهرستان های استان مستقر کرده و همگام با مردم در راهپیمایی شرکت خواهند کرد و ضمن ارائه گزارش های مردمی، اخبار راهپیمایی با شکوه مردم را به اطلاع مخاطبان می‌رسانند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار