جانشین فرمانده منطقه انتظامی گنبدکاووس با اشاره به اینکه در دو ماهه ابتدای سال جاری بالغ بر 2 هزار و 500 کیلوگرم چوب و انواع فرآورده‌های چوبی قاچاق کشف شده است.

کشف بیش از 2000 کیلوگرم چوب در گنبد

به گزارش گلستان24؛ نعمت‌الله شهیدی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به عزم جدی نیروی انتظامی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هدف حمایت از تولید ایرانی، اظهار کرد: متاسفانه قاچاق کالا امروز به عنوان مهم‌ترین تهدید کننده تولید داخلی، کار و سرمایه ایرانی مطرح است و نیروی انتظامی وظیفه خود می‌داند با قاطعیت با این پدیده شوم مبارزه کند.

وی با بیان اینکه فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با صدور دستوری بر مبارزه جدی با قاچاق کالا تاکید کرده‌اند، افزود: امیدواریم بتوانیم با اجرای رسالت‌های خود در این حوزه به نوعی در سال حمایت از کالای ایرانی نقش خود را به خوبی ایفا کرده و از تولیدکنندگان بومی حمایت کنیم.

جانشین فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در دو ماهه گذشته از سال 1397 انواع کشفیات در حوزه قاچاق کالا صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در این دو ماهه در بخش کشف سیگار قاچاق بالغ بر 90 هزار و 280 نخ سیگار قاچاق توسط پرسنل ما کشف و ضبط شده است.

شهیدی با اشاره به اینکه میزان کشفیات در حوزه داروی قاچاق نیز بالغ بر 5 هزار و 320 قلم کالا بوده است، ادامه داد: علاوه بر این اقلام به میزان 52 کیلو تنباکو و 46 دستگاه لوازم خانگی قاچاق نیز در سطح شهرستان توسط پرسنل نیروی انتظامی کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه بالغ بر 2 هزار و 500 کیلوگرم انواع چوب و فرآورده‌های چوبی قاچاق نیز در دو ماهه گذشته توسط ماموران نیروی انتظامی در سطح شهرستان کشف شده است، گفت: در حوزه لوازم بهداشتی، مشروبات الکلی، سی‌دی، ماهواره، گنج‌یاب و برخی اقلام دیگر نیز کشفیات متعددی صورت گرفته است که به علت ممنوعیت اعلام آمار از بیان جزئیات آن خودداری می‌کنم.

جانشین فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه تلاش ما بر این است در این حوزه بدون تعارف و اغماض با قاچاقچیان به ویژه قاچاق سازماندهی شده مبارزه جدی صورت دهیم، تصریح کرد: شهرستان گنبدکاووس به دلیل شرایط ویژه جغرافیایی و اقتصادی خود دارای حساسیت‌های ویژه‌ای است که لزوم مبارزه با قاچاق در این شهرستان را جدی و جدی‌تر می‌کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار