فرماندار شهرستان گمیشان گفت: به زودی عملیات لایروبی و ساماندهی کانال داخل شهر «گمیش‌تپه» به طول شش کیلومتر انجام می‌شود.

نقش ارزنده خیرین گمیشانی در کاهش آسیب‌های اجتماعی

به گزارش گلستان24؛  امیر شیر توماج صبح امروز در نشست با مدیران اجرایی شهرستان گمیشان اظهار کرد: ساماندهی و لایروبی این کانال یکی از نیازهای مهم و مورد نیاز شهر «گمیش‌تپه» به شمار می‌رود که می‌تواند در پیشگیری از حوادث احتمالی نیز موثر باشد.

وی افزود: قطعا انجام این عملیات، علاوه بر ساماندهی وضعیت موجود کانال داخل شهر، جلوه‌ای زیبا به شهر «گمیش‌تپه» خواهد بخشید.

توماج تصریح کرد: برای تسریع اجرای این پروژه مهم، امور آب منطقه‌ای باید هماهنگی لازم را با منابع طبیعی و آبخیزداری و محیط زیست انجام دهد.

 همچنین وی در ادامه با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت خیران در سطح شهرستان، از تشکیل شورای خیران اجتماعی در این  شهرستان خبر داد و اذعان کرد: شورای خیران اجتماعی نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

*نقش ارزنده خیرین گمیشانی در کاهش آسیب‌های اجتماعی

توماج خاطرنشان کرد: روحانیون، معتمدان، نخبگان و افراد با نفوذ همواره در کاهش بسیاری از آسیب‌ها در سطح کشور موثر بوده و به این جهت، خیران اجتماعی نیز می‌توانند ایده‌های مهم و تاثیرگذاری را برای مقابله و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه ارائه دهند.

 گفتنی است در این نشست کاری موضوعات دیگری همچون وضعیت حاشیه‌نشینی و سکونتگاه‌های غیررسمی، بررسی وضعیت کودکان بازمانده از تحصیل و برنامه‌ریزی در خصوص کیفی‌سازی اوقات فراغت برای نوجوانان و دانش آموزان در فصل تابستان با محوریت موضوعات اجتماعی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار