نماینده ولی فقیه در گلستان:

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: استفاده از نیروهای اصیل انقلاب و بهره گیری از ظرفیت آنان و بازگو کردن مسائل و موضوعات مختلف و همچنین مقایسه اصول انقلاب و دستاوردهای آن از موضوعات ضروری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب است.

لزوم استفاده از نیروهای اصیل انقلاب برای تبیین دستاوردهای نظام

به گزارش گلستان24؛ آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان در جلسه شورای راهبری و سیاستگذاری چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همه ما باید از خداوند استمداد بخواهیم تا همانطور که در این چهل سال ملت ما را یاری کرده است، به ما کمک کند تا از این گردنه هم عبور کنیم.

 

وی افزود: باید ببینیم که در 40 سالگی انقلاب اسلامی با توجه به واقعیت های موجود، چه کاری می توانیم انجام دهیم. شاید امروز این کارهای شکلی مانند چراغانی کردن خیابان ها که در گذشته انجام می شد، اثر معکوس داشته باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر تفکر و برنامه ریزی درست برای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: امروز دیگر جای دعوی سیاسی نیست زیرا این مسئله به مصلحت نظام نیست.

 

وی با بیان اینکه برخی از رویه های گذشته باید تغییر پیدا کند، تصریح کرد: اگر دلسوز انقلاب هستیم باید کاری کنیم تا همه نیروها احساس کنند که جایی در این میان دارند.

 

آیت الله نورمفیدی گفت: علاوه بر کارهای محتوایی، باید تغییر رویه های بنیادی در سال جاری انجام شود؛ البته تغییر رویه ها به معنای آزادی در فعل حرام برای مردم نیست.

 

وی افزود: استفاده از نیروهای اصیل انقلاب و بهره گیری از ظرفیت آنان برای  حضور بین جوانان و بازگو کردن مسائل و موضوعات مختلف و همچنین مقایسه اصول انقلاب و دستاوردهای آن از موضوعات ضروری و مهم است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار