معاون فرماندار گمیشان:

معاون فرماندار گمیشان گفت: مبارزه با قاچاق کالا بهترین راهکار عملی برای عینیت بخشیدن به شعار مقام معظم رهبری مبنی برحمایت از کالاهای ایرانی است.

با قاچاق ماهیان خاویاری به شدت برخورد می‌شود

به گزارش گلستان24؛ سید علیرضا حسینی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان گمیشان اظهار کرد: بر این مبنا همه تلاش نیروهای نظارتی و انتظامی شهرستان باد متمرکز بر به حداقل رساندن آمار قاچاق کالا در شهرستان باشد که البته همین گونه هست.

وی با اشاره به برخی آمار قاچاق شهرستان در بخش ماهیان خاویاری تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و دفاع از ذخایر ارزشمند دریایی، در این بخش با قاچاقچیان این عرصه به شدت برخورد می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: تاکید مسوولان شهرستان به‌ویژه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا همواره نظارت بیشتر بر حوزه شیلات، به ویژه ماهیان خاویاری برای حفاظت از ذخیره‌های دریایی استان و به ویژه شهرستان است.

*قاچاق کالا و ارز نیازمند عزم جمعی مردم و مسئولان شهرستان است

وی خاطرنشان کرد: توفیق بهتر برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیازمند عزم جمعی است و برای تحقق آن مسوولان و مردم باید به شکل هماهنگ عمل کنند.

حسینی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی به عنوان محور مبارزه با قاچاق ارزو کالا در کشور طی سال جاری اذعان کرد: تلاش برای تحقق شعار سال با عنوان حمایت از کالای ایرانی در واقع مهمترین روش در کاهش قاچاق کالا و ارز در سطح جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: لازمه تحقق هر برنامه‌ای به ویژه در زمینه مقابله با موضوع قاچاق، نیازمند فرهنگ‌سازی و بومی‌سازی به صورت منطقه‌ای و استفاده از همه مراکز فرهنگی و رسانه‌ای برای دستیابی به اهداف مورد نظر است.

معاون فرماندار گمیشان تصریح کرد: هر یک از اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق ارز و کالا در شهرستان باید در چارچوب وظایف خود ضمن به کارگیری روش‌های متنوع اطلاع‌رسانی، برگزاری کارگاه‌ها و همایش‌های تخصصی، استفاده از ظرفیت علما، نخبگان را سرلوحه امور خود قرار دهند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار