فرماندار گرگان گفت: برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند و افزایش مشارکت مردم، ماموریت اصلی دولت و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در استان و کشور در سال ۹۴ است و همه فعالیت‌ها و نشست‌های انتخاباتی در گرگان رصد می‌شود.

فعالیت‌ها و نشست‌های انتخاباتی در گرگان رصد می‌شود

به گزارش گلستان 24، یحیی خاکی در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار داشت: فراهم کردن بستری مناسب برای انتخاباتی آزادانه، عادلانه، قانونمند، سالم و با حضور و مشارکت گسترده مردم از وظایف دست‌اندرکاران انتخابات در استان گلستان است.

وی افزود: هر فردی را که هیئت اجرائی و نظارت تائید کند، مورد تائید و احترام ما است و هر فردی که رای آورد با او تعامل و همکاری خواهیم داشت.

فرماندار گرگان تصریح کرد: همه نشست‌ها و جلسات خصوصی و محافل خانوادگی کاندیداهای احتمالی را رصد کرده‌ایم و باید انتخابات را جدی بگیریم و فعالیت‌های ما براساس نظم و منطبق بر قانون باشد.

وی افزود: گرگان می‌تواند بهترین نقش را در توسعه استان گلستان داشته باشد و توسعه پایدار شهرستان، در واقع استان را به خوبی نشان می‌دهد.

خاکی گفت: استراتژی فعالیت‌های ما این است که در چهارچوب نگاه کاربردی مقام معظم رهبری که حفظ اصل نظام در کنار استفاده از ظرفیت‌های قانون برنامه توسعه، سند چشم‌اندازی و سند توسعه استان است، گام برداریم.

فرماندار گرگان با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: آموزه‌های انقلاب اسلامی ما برخواسته از اندیشه های امام (ره) و احیای انقلاب بود که در این راستا به منظور تجدید میثاق با آرمان های معمار کبیر انقلاب، ستاد ارتحال استانی تشکیل شده است.

وی افزود: سهمیه امسال استان گلستان برای اعزام به تهران برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) 900 نفر است.

فرماندار گرگان با اشاره به در پیش بودن مراسم اعتکاف گفت: مراسم معنوی اعتکاف می‌تواند در جامعه مصونیت ایجاد کند و همه مدیران شهرستانی باید در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم تلاش کنند.

وی افزود: در تلاش هستیم این مراسم‌ها را مردمی تر برگزار کنیم و معتقدیم هر چه این مناسبت‌ها با مشارکت بیشتر مردم برگزار شود خروجی آن بهتر و مفیدتر خواهد بود.

ارسال نظر

آخرین اخبار