فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری سارق سابقه‌دار و اعتراف وی به ۳۰ فقره سرقت از آرایشگاه‌های زنانه در گرگان خبر داد.

سارق سابقه دار آرایشگاه های زنانه در دام قانون

به گزارش گلستان24؛به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: با توجه به افزایش سرقت از آرایشگاه‌های زنانه از دی ماه سال گذشته تا کنون مراتب شناسایی و دستگیری عوامل سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: بررسی‌های پلیس آگاهی نشان می‌دهد متهم با شگرد بازکردن قفل درب مغازه با استفاده از کلید و بدون تخریب وارد مغاره شده و اقدام به سرقت لوازم و تجهیزات و وجوه نقد می‌کرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد: با بررسی اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی و استفاده از شگردهای پلیسی‌، ماموران به شخصی که دارای سوابق متعدد سرقت بوده مشکوک و رفت و آمد وی را تحت مراقبت نامحسوس قرار دادند.

سردار جاویدان اظهار کرد: بررسی‌های پلیس نشان می‌داد متهم بیکار و اعتیاد شدید به مصرف مواد مخدر داشته که پس از هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: با ارائه شواهد و مستندات از سوی ماموران، متهم چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به 30 فقره سرقت از آرایشگاه‌های زنانه در گرگان اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران از تمامی صحنه‌های سرقت بازسازی صحنه صورت گرفت و اموال زیادی از منزل متهم کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان افزود: متهم پس از تحقیقات با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار