رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: هفت پروژه در حوزه نگهداری ابنیه فنی راهها با 18میلیارد ریال اعتبار وبا هدف توسعه حمل و نقل جاده ای، روان سازی و ایمن سازی تردد در استان اجرا شد.

اجرای 7 پروژه نگهداری ابنیه فنی راه های استان

به گزارش گلستان24؛از این اداره کل ابوطالب جلینی کرد روز شنبه اظهار کرد: این پروژه ها شامل اجرای دیوار سنگی و قرنیز بتنی در محور آزادشهر - خوش ییلاق، تعریض پل فارسیان، تنقیه و پاکسازی آبروها و دهانه پل های کوچک در راههای شریانی استان، بهسازی ورودی روستای سقرتپه - توماچلر، احداث جدول بتنی محور زینب آباد - رامیان، احداث دیوار سنگی و ملاتی به طول 45 در کیلومتر روستای نرگس چال است.
به گفته وی؛ مطالعه مرحله دوم تعریض محور علی آباد - سه راهی ایمر با اعتباری افزون بر 49 میلیون ریال نیز انجام و پس از طی مراحل قانونی و تامین اعتبارات لازم وارد فاز عملیاتی خواهد شد.
وی افزود: اکنون 17 پروژه در سطح راههای اصلی و فرعی استان با اعتباری بیش از 170 میلیارد ریال در دست اجرا است که پیشرفت فیزیکی خوبی ها دارند.
در استان گلستان بیش از 5 هزار کیلومتر راه ارتباطی اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد که طبق پایش سه سال اخیر دستگاه های مرتبط 123 نقطه آن دارای خطر بروز تصادف است که 48 نقطه پرحادثه به شمار می رود.
گلستان یک میلیون و 869 هزار و 819 نفر جمعیت از اقوام و مذاهب مختلف دارد و از مناطق گردشگر پذیر در شمال کشور است، سالانه از محورهای ارتباطی این استان بیش از 18 میلیون مسافر و زائر برای حضور در مناطق گردشگری شمال و زیارتی مشهد به ویژه در ایام تعطیلات نوروز و تابستان تردد دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار