فرماندار گمیشان:

فرماندار شهرستان گمیشان گفت: این شهرستان آماده میزبانی از علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این منطقه است و از سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف اقتصادی و خدماتی استقبال می‌کند.

توجه خاص استاندار گلستان به توسعه شهرستان گمیشان

به گزارش گلستان24؛امیر شیر توماج صبح امروز در دیدار با یک گروه علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در گمیشان اظهار کرد: حمایت از سرمایه گذاران از تاکیدات مهم دولت تدبیر و امید است و این مجموعه نیز اعتقاد دارد، توسعه شهرستان تنها از مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی امکان‌پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: برای استفاده از توان سرمایه‌گذاران برای توسعه، رونق و ایجاد اشتغال در شهرستان از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

توماج با تاکید بر رفع موانع سرمایه‌گذاری در شهرستان افزود: سرمایه‌گذاران نقش مهمی در پیشبرد برنامه‌های اقتصادی کشور دارند و برای این منظور موانع سرمایه‌گذاری را رفع خواهیم کرد.

وی یادآور شد: آبزی‌پروری خصوصا میگو و ماهیان خاویاری از برنامه‌های مهم توسعه‌ای در شهرستان می‌باشد که قابلیت سرمایه‌‌گذاری در آن مهیا است.

*توجه خاص استاندار گلستان به توسعه شهرستان گمیشان/ نصب بیل بورد ناحیه صنعتی گمیشان

فرماندار گمیشان با اشاره به نصب بیلبورد ناحیه صنعتی گمیشان تصریح کرد: نصب بیلبورد ناحیه صنعتی گمیشان،«تخصصی شیلات» اجرای پروژه‌های اقتصادی و اشتغالزایی را در این مرکز، سرعت می‌بخشد.

 توماج متذکر شد: این اقدامات در جهت تکمیل چرخه میگو و صنایع آبزی‌پروری در سطح شهرستان و آغاز فعالیت واحدهای تولیدی، اقتصادی و اشتغالزایی در این ناحیه تخصصی است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی این اقدامات پیرو بازدید و دستور استاندار گلستان در 31 فروردین ماه سال جاری از سطح شهرستان گمیشان و هماهنگی‌ها و پیگیری‌های سایر مسوولان استانی و شهرستانی بوده است.

توماج ادامه داد: پس از بازدید استاندار گلستان از سایت میگوی گمیشان؛ جلسات، دیدارها و بازدیدهای متعددی طی یک ماه اخیر در جهت راه‌اندازی ناحیه صنعتی گمیشان انجام شده است.

فرماندار گمیشان تصریح کرد: در حال حاضر نیز برخی سرمایه‌گذاران در حال سپری شدن مراحل واگذاری زمین از ناحیه صنعتی گمیشان برای احداث واحدهای تولیدی و اشتغالزایی خود در حوزه شیلات هستند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار