جانشین فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۲۶ فقره سرقت های به عنف و زورگیری در گنبد کاووس خبر داد.

سارق حرفه ای در دام قانون

به گزارش گلستان24؛به نقل از پایگاه خبری پلیس گلستان، سرهنگ مسعود فروزان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد به عنف در شهرستان گنبد کاووس، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: متهم با شناسایی افراد میانسال و مسن که برای انجام امور بانکی به عابر بانک های نقاط خلوت شهر مراجعه می کردند در یک فرصت مناسب و با تهدید چاقو، وجه نقد یا گوشی تلفن همراه آنان را سرقت می کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، تیمی ویژه از کارآگاهان پلیس و ماموران انتظامی با بررسی صحنه های سرقت به صورت محسوس و نامحسوس تردد سارقان را تحت مراقبت قرار دادند.

سرهنگ فروزان تصریح کرد: پس از چند روز کار اطلاعاتی، سارق حرفه ای و سابقه دار که در جست و جوی سوژه جدید خود بود توسط ماموران شناسایی و طی یک تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان افزود: متهم برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات تخصصی به ۲۳ فقره سرقت های به عنف و ۳ فقره زورگیری گوشی تلفن همراه اعتراف کرد.

فروزان با بیان اینکه  با تلاش ماموران از تمامی محل های سرقت بازسازی صحنه صورت گرفت از شهروندان خواست هنگام جابجایی و حمل پول نقد مراقب افراد مشکوک بوده و در صورت نیاز مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ گزارش کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار