نورقلی پور:

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: انتقادهایی که مخالفان الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم مطرح می‌کنند را وارد نمی دانم، زیرا در زمینه CFT اقدامات پیشگیرانه به خوبی دیده شده است.

تصویب CFT هیچگونه تبعات امنیتی برای کشور ندارد

به گزارش گلستان24؛رامین نورقلی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص ارزیابی از لایحه الحاق به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم، اظهار داشت: الحاق ایران به این کنوانسیون برای کشور منافعی را ایجاد می‌کند و تصویب این لایحه هیچ گونه تبعات امنیتی برای کشور ندارد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به موقعیت بین‌المللی ایران و مسائل اقتصادی که در کشور داریم، پیوستن به این کنوانسیون راه را برای آنکه از لیست سیاه FATF خارج شویم، هموار می‌کند.

وی افزود: پیوستن ایران به کنوانسیون CFT شرایط اقتصادی کشور را بهبود می‌بخشد.

نورقلی پور ادامه داد: اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی موافقت کردند تا تصمیم‌گیری در خصوص پیوستن ایران به این کنوانسیون به مدت 2 ماه مسکوت بماند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: انتقادهایی که مخالفان الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم مطرح می‌کنند را وارد نمی دانم، زیرا در زمینه CFT اقدامات پیشگیرانه به خوبی دیده شده است.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیرامون لایحه CFT اقدامات بسیار جدی انجام شده و بخش های مختلف دولت، شورایعالی امنیت ملی و کمیسیون امنیت ملی مجلس و نمایندگان مردم در خانه ملت نیز در این مورد بررسی‌های بسیار جدی را انجام داده‌اند و نظرات مختلفی بیان شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار