در جشن گلریزان شب گذشته؛

با همت خیران بیش از ۶۰۰ میلیون تومان برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان گلستان جمع آوری شد.

جمع آوری بیش از 6 میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم گلریزان گرگان گفت: حدود 400 زندانی جرایم غیرعمد در زندان های گرگان و گنبد، چشم به راه کمک خیران هستند و امیدواریم با کمک خیران تعدادی از این افراد تا پایان ماه مبارک رمضان از زندان آزاد شوند.

 

وی با قدردانی از همت و نیت خیر، نیکوکاران استان، افزود: خیران با مشارکت در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، از آسیب های اجتماعی که خانواده های زندانیان را تهدید می کند می کاهند.

 

هاشمیان در ادامه سخنان خود گفت: مشارکت در کارهای خیر، گذشت و مهربانی را در جامعه فراگیر می کند و این همان چیزی است که برای آرامش و بالابردن آستانه تحمل جامعه به آن  نیازمندیم.

 

وی به مردم و خیران اطمینان داد: کمک های آنان فقط برای زندانیان جرایم غیرعمد و دیون مالی هزینه خواهد شد.

 

هاشمیان با بیان اینکه گلریزان فقط مربوط به ماه مبارک رمضان نیست، افزود: افراد در طول سال می توانند با پرداخت کمک های نقدی خود به شماره حساب 0106002975005 یا شماره کارت 6037991899938439 به نام ستاد دیه استان نزد بانک ملی، واریز و در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مشارکت کنند.

 

وی گفت: از سال 89 تا کنون بیش از یک هزار و 800 زندانی جرایم غیرعمد و تصادف با کمک خیران، رضایت شاکیان و پرداخت وام از زندان آزاد شده اند.

 

هاشمیان افزود: پارسال با کمک خیران و ستاد دیه 305 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از زندان آزاد شدند.

 

این مقام ارشد قضایی استان در ادامه سخنان خود گفت: با وجود کاهش جرایم در بخش های مختلف استان، محکومین مالی افزایش یافته است که نشان می دهد باید مسئولان اجرایی برای توسعه اقتصادی و افزایش اشتغال تلاش کنند که خوشبختانه با وحدت موجود بین مردم و مسئولان ، گلستان مستعد جذب سرمایه گذار است.

 

جشن گلریزان مرکز استان شب گذشته با حضور خیران و مسئولان قضایی و اجرایی استان در گرگان برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار