مدیرکل بنیادمسکن استان گلستان گفت: ۲ هزار و ۷۵۱ فقره قراداد متقاضیان تسهیلات طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی در استان گلستان بسته شده است.

بستن بیش از 2 هزار قرارداد متقاضیان تسهیلات طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی در استان

به گزارش گلستان24؛ محمدتقی زمانی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشارکت روستائیان در طرح نوسازی و بهسازی مسکن روستایی اظهار داشت: تاکنون 2 هزار و 751 فقره عقد قرارداد توسط 7 بانک پرداخت‌کننده تسهیلات طرح ویژه انجام شده و انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر پرونده‌های 978 متقاضی دیگر معرفی شده به بانک نیز تعیین تکلیف شود.

مدیرکل بنیادمسکن استان گلستان تصریح کرد: با رونق چرخه تولید مسکن مقاوم شاهد حفظ جان و مال روستائیان و هم استانی ها در اثر وقوع زلزله و دیگر بلایای احتمالی خواهیم بود.

وی افزود: تسهیلات قرض الحسنه طرح ویژه با مبالغ 180 و 200 میلیون ریال از طریق 7 بانک عامل، بدون سپرده‌گذاری و نوبت‌دهی، با کارمزد 5 درصد و بازپرداخت 15 ساله پرداخت می‌شود.

زمانی‌نژاد به تکمیل 84 واحد مسکونی روستایی اشاره کرد و گفت: این واحدهای مسکونی از تسهیلات طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی سنوات قبل در قالب اعطای تسهیلات قرض الحسنه تکمیلی در چارچوب تفاهم‌نامه منعقد شده با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برخوردار شدند.

مدیرکل بنیادمسکن استان گلستان افزود: در راستای اجرای این تفاهم‌نامه و با رعایت شرایط و مقررات پیش‌بینی شده، متقاضیانی که پیش‌تر از تسهیلات طرح ویژه برای احداث واحد مسکونی روستایی بهره‌مند شده بودند اما موفق به بهره‌برداری از واحد مسکونی نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به شعب شهرستانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و به قید اولویت از مزایای این طرح برخوردار شوند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار