آیت الله علوی گرگانی:

آیت الله علوی گرگانی گفت: مسئولین باید بیشتر مراقب باشند، چطور است که بعضی مواقع مبالغی کلان جابجا می شود و آب از آب تکان نمیخورد؟ بعضی مدیران دلسوزی لازم را ندارند.

نزدیک به 11.500 میلیون تومان منابع مالی مردم گلستان نزد بانک ها می باشد

به گزارش گلستان24؛ مرجع عالیقدر آیت الله سید محمدعلی علوی حسینی گرگانی در جمع برخی اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان اظهار کرد: تمام رویدادهایی که صورت می گیرد سلسله امتحان هایی از سوی پروردگار است، خداوند رضای خود را در رضای مردم می داند و باید در تحقق مطالبات مردم کوشا باشیم.

* بعضی مدیران دلسوزی لازم را ندارند

وی در این دیدار اذغان داشت: مسئولین باید بیشتر مراقب باشند، چطور است که بعضی مواقع مبالغی کلان جابجا می شود و آب از آب تکان نمیخورد؟ بعضی مدیران دلسوزی لازم را ندارند.

آیت الله علوی گرگانی افزود: عمل صالح موجب غفران الهی است و بهترین کاری که می توان برای عاقبت به خیری در دنیا و آخرت انجام داد، خدمت به مردم است، بنابراین باید این را برای خود افتخار دانست تا خداوند نیز کمک کار باشد.

* نزدیک به 11.500 میلیون تومان منابع مالی مردم گلستان نزد بانک ها می باشد

در ادامه نیز، رئیس اتاق بازرگانی گرگان عنوان کرد: بخش زیادی از قدرت اقتصادی استان گلستان در بانک ها جمع شده است و نزدیک به 11.500 میلیون تومان منابع مالی مردم نزد بانک ها سپرده شده است.

وی در این دیدار گفت: اگر سیاست های گذشته موجب رکود شده است حاکمیت باید در رفع آن تلاش کند، اما امیدواریم در مواضع فقهی نیز به بررسی این موضوع توجه شود.

"علی محمد چوپانی" رئیس اتاق بازرگانی گرگان تصریح کرد: با عنایت به اینکه تعداد زیادی از مجرمین غیر عمد در زندان به سر می برند و هزینه زیادی را برای کشور رقم میزنند، پیشنهاد می شود در حوزه جغرافیایی خود مشغول درخت کاری و کشاورزی در اراضی شیب دار شوند.

* متاسفانه وضعیت معیشتی خوب نیست و مردم مظلوم واقع شده اند

همچنین، "محمد جعفر رایجی" عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان در این دیدار ضمن اشاره به وضعیت نا مطلوب اقتصادی، اظهار داشت: متاسفانه وضعیت معیشتی خوب نیست و مردم مظلوم واقع شده اند.

وی افزود: بانک ها سود های کلانی دریافت می کنند و متاسفانه حاکمیت نیز با این موضوع برخوردی ندارد.

"راییجی" تاکید کرد: اثرات اقتصاد نا مطلوب باعث ایجاد فساد در جامعه می شود، لذا دولت با ابزار های خود می تواند جلوی ایجاد بحران را بگیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار