دبیرکل جبهه ی فرهنگی عفاف وحجاب کشور؛

حجت السلام دعایی در مراسم تجلیل از بانوان خبرنگار باحجاب استان گلستان:این بی حیایی هایی که در کشور می بینیم محصول بی مدیریتی و ولنگاری برخی از مسئولین فرهنگی و اجرای کشور است.

آمار بالای طلاق در کشور دست گلی است که دولت به مردمش هدیه داده است/بی عفتی جامعه نتیجه ولنگاری فرهنگی بعضی از مسئولان کشور است

به گزارش گلستان24؛صبح امروز همایش تجلیل از بانوان خبرنگار با حجاب  با حضور حجت السلام محمد محسن دعایی دبیر کل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب کشور به میزبانی بسیج رسانه استان گلستان برگزار شد.

حجت السلام محمد محسن دعایی این مراسم اظهار داشت: 80سال قبل برای پیش برد نقشه استعمار یک مزدور دست نشانده و اجیر شده که تازه از سفر خارج از کشور و مذاکره با آتاتورک برگشته بود،تصمیم گرفت که نقشه های غربی سازی و تهی سازی این مملکت را پیاده سازی کند؛تصمیم گرفت تا کشف حجاب را در دستور کار خود قرار دهد.

تجلیل از خبرنگاران محجبه (16)

وی ادامه داد:این فرد،خانواده و تمام مسئولین دولتی خودش را بی حجاب کرد و بعد مردم مقید به این امر دینی و فطری را مجبور کرد که از حدود غیرت و عفت و حیا عبور کنند،و برای رسیدن به این اهداف شوم  مامورین را به سوی مجتهد های بزرگ تهران می فرستاد که شما باید خانم هایتان را لخت کنید و بیاورید در خیابان ها و مجلس های که ما طراحی کرده ایم به نمایش بگذارید.

دبیرکل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب تصریح کرد:یک مرتبه با زور و باتوم وسر نیزه آمدند مارا از سر پل حجاب و عفت عبور دهند تا به اسارت خود بکشانند اما مردم مقاومت کردند، ولی الان همان نقشه را در دستور کار دارندولی بدون سرنیزه و نرم در حال اقدام هستند.

حجت السلام دعایی افزود: این انبوه ماهواره هاییکه در بالای کشور ما ساکن شده ودارد شب و روز ویروس بی حیایی بر سر کشور می پاشاند، این سایت های اجتماعی،این لشگر هنرمندان غیر عفیف واین نگاه ولنگرانه فرهنگی بعضی از مدیرانی که به ما حاکم شدند مارا دارد به کجا میبرد.

تجلیل از خبرنگاران محجبه (6)

وی بیان کرد:این سبک پوششی را که دارند به ما تحمیل می کنند و این ذائقه ای که دارند از جوان ما تغیر می دهند واین نوع نگاهی که دارند در فیلم،سریال و بازی های خود به مال تحمیل می کنند با تیر و تفنگ نیست،فضای جنگ سخت را به جنگ نرم تبدیل کرده اند.

او اظهار داشت: باید مسجد گوهرشادی دیگر تکرار شود که مسئولین بیدار شوند،کی میخوایم متوجه شویم، تاکی باید این فرایند حیا زدایی جلو برود بااین روال آخر و عاقبت ما به کجا خواهد رسید؛اگر به دادگستری ها مراجه کنید از هر هزار پرونده در بالغ بر 80 درصد آنها عنصر بی حیایی و بی عفتی حرف اول را می زند،آیا وظیفه ما نیست که به جامعه هشدار دهیم و آنها را آگاه سازیم.

 

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار