دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولان گلستان گفت: اردوی تیم های ملی والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر مردان ایران برای افزایش آمادگی حضور در بازی های پاراآسیایی جاکارتا و مسابقات جهانی این رشته ها با حضور ورزشکاران گلستانی برگزار می شود.

شروع اردوی تیم های ملی جانبازان با حضور گلستانی ها

به گزارش گلستان24؛علیرضا خراسانی روز پنجشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: در هفتمین مرحله از تمرینات تیم ملی والیبال نشسته مردان که از عصر امروز (پنجشنبه) در تهران آغاز می شود ، یک گلستانی حضور دارد . 
وی اظهار داشت: این اردو تا ششم تیرماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تهران ادامه می یابد و محمد نعمتی تنها نماینده گلستان در جمع ملی پوشان است. 
وی بیان کرد: تیم ملی والیبال نشسته ماه آینده در رقابت های جهانی هلند و پس از آن در مرداد ماه در بازی های پاراآسیایی جاکارتا شرکت می کند که امیدواریم نعمتی با ارائه قابلیت های فنی خود، جزو نفرات برگزیده کادر فنی برای اعزام به این دو رویداد مهم باشد . 
داود علیپوریان، صادق بیگدلی، محمد خالقی، مهدی بابادی، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشکری، امیرحسین کفشدار، میثم علیپور، مهرزاد مهروان ، محمدرضا سبحانی‌نیا، حسین گلستانی ، عیسی زیراهی و حسین فرزانه ، چهارده ملی پوش دیگر فراخوانده شده به این اردوی آماده سازی هستند. 
دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولان گلستان افزود : آرش خرمالی و احمد ایری، دیگر ورزشگاران والیبال نشسته گلستان در اردوهای گذشته حضور داشتند اما با نظر کادر فنی از جمع ملی پوشان کنار گذاشته شدند. 
خراسانی ادامه داد: فرشید عاشوری ملی پوش سابق گلستانی، مسوولیت سرپرستی تیم ملی والیبال نشسته را بر عهده خواهد داشت. 
وی همچنین به برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان اشاره کرد و گفت: این اردو از یکم تا هفتم تیرماه در تبریز برگزار می شود وعبدالجلیل قرنجیک تنها گلستانی حاضر در این اردوی آماده سازی است . 
دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولان گلستان بیان کرد : این تمرینات برای آماده سازی حضور در مسابقات جهانی آلمان و بازی های پاراآسیایی جاکارتا برگزار خواهد شد. 
سامان بلاغی، میلاد خردمند، محمد محمدنژاد، عادل طرفی، فالح عیاشی، ایمان بکزاده ، حسن عبدی، حکیم منصوری، وحید سعادتپور، مرتضی ابراهیمی، وحید غلام آزاد، امید هادی اظهر، محمدحسن سیاری، مرتضی عابدی و محسن طلوعی، دیگر ملی پوشان این اردو هستند . 
مسابقات جهانی والیبال نشسته هلند از 22 تیر در 5 شهر مختلف این کشور آغاز می‌شود و تا 3 مرداد ادامه دارد.
رقابت‌های قهرمانی جهان بسکتبال با ویلچر هم از 25 مرداد ماه در شهر هامبورگ آلمان آغاز می شود و ایران در گروه اول با تیم‌های مراکش، آلمان و کانادا همگروه است
بازی‌های جاکارتا، سومین دوره از بازی‌های پارآسیایی است که پس از بازی‌های گوانگ ژو و اینچئون، مرداد ماه در جاکارتا پایتخت کشور اندونزی برگزار می شود. 
یک طلای والیبال نشسته مردان با حضور احمد ایری، آرش خرمالی و آرش قره قولپاقی و نقره والیبال نشسته زنان با حضور زهرا دانای طوس راه آورد ورزشکاران گلستانی از بازی های پارآسیایی اینچئون کره جنوبی بود. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار