عضو شورای اسلامی شهر گرگان مطرح کرد

عضو شورای اسلامی شهر گرگان ضمن اشاره به خلاف‌های صورت گرفته در دوره‌های گذشته فعالیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان بر ضعف شدید مدیریت در این تیم تاکید کرد.

تخلفات رخ داده در تیم بسکتبال شهرداری گرگان تا ضعف شدید مدیریت در تیم

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حمیدرضا آقا ملایی در جلسه عصر امروز رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص آخرین تحقیقات و اخذ نظر کارشناسان بسکتبال در سطوح مختلف به ویژه صاحبنظران در فدراسیون بسکتبال و افراد آگاه در این حوزه درباره تیم بسکتبال شهرداری گرگان، اظهار کرد: طبق تحقیقاتی که انجام دادم و نظرهایی که از کارشناسان اخذ کردم، ضعف مدیریت در تیم به شدت به چشم می‌خورد.

وی ادامه داد: نبود مدیر تصمیم‌گیر کاربلد و متخصص برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان که بتواند در لحظات و زمان‌های مختلف تصمیم قاطع و نهایی را اخذ کند، یکی از نقاط ضعفی است که همه کارشناسان به آن اذعان داشتند.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: در حال حاضر حداقل چهار تیم مطرح بسکتبال کشورمان با بودجه بیش از پنج میلیارد تومان در لیگ امسال حاضر می‌شوند.

آقاملایی بیان کرد: از این رو انتظار می‌رود همین بودجه دو و نیم میلیارد تومانی که برای تیم مصوب شده، از همین ابتدا به تیم تزریق شود تا کادر فنی با قدرت به دنبال جذب بازیکن رفته و با حداکثر توان ممکن در لیگ حاضر شویم.

وی اضافه کرد: متاسفانه یکی از نقاط ضعفی که کارشناسان بر آن اعتقاد دارند این است که بودجه تیم بسکتبال به طور صحیح مدیریت نمی‌شود و نیاز است در این راستا با انتخاب مدیر قوی و با نظارت عالی اعضای شورای شهر، ایم نقص برطرف شود.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: درز اطلاعات تیم یکی از نقاط ضعف دیگری بوده که کارشناسان بر آن اعتقاد داشتند و متاسفانه در دوره‌های گذشته به دلیل محفوظ نبودن اطلاعات بین چند نفر محدود باعث می‌شد اطلاعات تیم به بیرون درز کند و باعث ایجاد حواشی و مشکلات شود.

آقاملایی گفت: به اعتقاد کارشناسان تیم نیازی به مدیر فنی ندارد بلکه همان کادر فنی و نظارت عالی مدیر قوی برای تیم می‌تواند تیم را به سمت جلو پیش ببرد.

وی تاکید کرد: متاسفانه طی چندین سال گذشته بسکتبال شهرداری گرگان نتوانسته بازیکن تراز اولی را به تیم ملی معرفی کند و این موضوع با شعار گرگان پایتخت بسکتبال ایران مغایرت دارد و با وجود آنکه ظرفیت‌های بسکتبال گرگان بسیار بالا است اما در این عرصه ناموفق بوده‌ایم.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: پیشنهاد من برای انتخاب کادر فنی و بازیکنان این است که هفت مربی تراز اول بومی و غیربومی را در نظر بگیریم و از بین آنها گزینه نهایی را هرچه سریعتر انتخاب کنیم و در حوزه انتخاب بازیکن نیز حداقل به هفت بازیکن تراز اول نیازمندیم که بتوانند مکمل بازیکنان بومی باشند.

آقاملایی گفت: متاسفانه مشکلات در گذشته تیم بسکتبال شهرداری گرگان بسیار زیاد است که می‌توان به شب‌نشینی‌ها و تخلف‌هایی که اتفاق می‌افتاد اشاره کرد اما از بیان جزئیات در این تریبون و جلسه معذورم که در جلسه‌ای غیرعلنی به نکات و مستندات ارائه خواهم کرد.

گفتنی است، پس از سخنان این عضو شورا، ناصر گرزین عضو دیگر شورای اسلامی شهر گرگان با تائید مطالب بیان شده توسط حمیدرضا آقاملایی عضو شورا، گفت: مستندات اسناد این ادعاها نیز موجود است.

وی همچنین بر لزوم آنالیز عملکرد سال‌های گذشته بسکتبال شهرداری گرگان، مدیریت هزینه‌ها که در گذشته منطقی نبوده و استفاده از نیروهای بسکتبالی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در کادر فنی و مدیریتی تیم تاکید کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار