تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران که در رقابت های جام جهانی شرکت کرده با حضور یک بازیکن و سرمربی گلستانی، اولین برد تاریخ بسکتبال زنان ایران را در جهان کسب کرد و تاریخ ساز شد.

اولین برد تاریخ بسکتبال زنان ایران با حضور سرمربی و بازیکن گلستانی

به گزارش گلستان24؛دختران ملی پوش ایران در روز دوم مسابقات در فیلیپین به مصاف آندورا رفتند و این تیم را با نتیجه 22 بر 12 مغلوب کردند تا نخستین پیروزی تاریخ بسکتبال زنان ایران در رقابت های جهانی ثبت شود. 
تیم ملی ایران پیش از این متحمل 3 شکست مقابل آمریکا ، اوگاندا و روسیه شده بود. 
ایران در روز اول این مسابقات ابتدا مقابل آمریکا 21 بر هفت باختند و سپس 18 بر 10 بازی را به اوگاندا واگذار کرد و در روز دوم هم با نتیجه 22 بر 12 مقابل روسیه شکست خورد.
سعیده علّی بازیکن و نیکا بیک لیک لی سرمربی گلستانی؛ تیم ملی ایران را در این مسابقات همراهی می کنند. 
سعیده علّی ؛ بازیکن با تجربه تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران در رده چهل و هفتم جدول امتیازآوران قرار دارد، او در بازی ایران مقابل آمریکا و اوگاندا شش امتیاز کسب کرد. 
تیم ملی ایران برای اولین بار در رقابت های جام جهانی بسکتبال سه نفره شرکت کرده است . 
به گزارش ایرنا زمان بازی بسکتبال سه نفره 10 دقیقه است و هرتیمی که 21 امتیاز بدست آورد حتی اگرزمان تمام نشده باشد، برنده بازی است. 
ملی پوشان بسکتبال ایران در دیدارهایی که امروز دوشنبه برگزار می شود فرصت دارند با کسب امتیازهای بیشتر، جایگاه خود را جدول بالاتر ببرند.
ملی پوشان بسکتبال ایران با پیروزی مقابل آندورا با 50 امتیاز رتبه چهارم جدول پنج تیمی گروه سوم جام جهانی بسکتبال سه نفره بانوان را در اختیار دارند.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار