تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول با شهرداری فاضل در راستای بهره‌مندی مستمر و نهادمند از خرد جمعی و همکاری بین موسسات دولتی و دانشگاهی امضا شد.

به گزارش گلستان24؛این تفاهم‌نامه همکاری که با موضوع «بهره‌برداری از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های طرفین و توسعه همکاری‌های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری، عمرانی در راستای تقویت بنیه پژوهشی و آموزشی طرفین» است با حضور دکتر علیرضا اسفندیاری مقدم رئیس واحد علی آباد کتول و منصور خسروی شهردار فاضل آباد منعقد شد.

این تفاهم‌نامه در هفت بند و با اعتبار سه ساله به امضا رسیده است که همکاری و مشارکت در راستای ارتقای فرهنگ شهروندی، افزایش سطح آگاهی و ارتقای مهارت زندگی و همچنین زمینه‌سازی پرورش عقلانیت عمومی جامعه از مهمترین اهداف این تفاهم نامه به شمار می‌رود.

مشارکت در طراحی و اجرای سمینارها، برگزاری دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی، برگزاری دوره‌های آموزشی شهروندی، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی به منظور پیاده‌سازی طرح ارزیابی تاثیرات اجتماعی و فرهنگی، ارائه رهنمودها و استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی در بخش خدمات مشاوره‌ای، علمی و حقوقی از دیگر مفاد این تفاهم نامه بود.

/آنا

ارسال نظر

آخرین اخبار