فرماندار گمیشان خبر داد

فرماندار شهرستان گمیشان گفت: به زودی عملیات لایروبی و ساماندهی کانال داخل شهر «گمیش‌تپه» به طول شش کیلومتر انجام می‌شود.

اجرای عملیات لایروبی و زیباسازی در کانال داخلی شهر گمیشان/ نقش شورای اجتماعی خیران در کاهش آسیب‌های اجتماعی

به گزارش گلستان ۲۴ ؛‌ امیر شیر توماج صبح امروز در نشست با مدیران اجرایی شهرستان گمیشان اظهار کرد: ساماندهی و لایروبی این کانال یکی از نیازهای مهم و مورد نیاز شهر «گمیش‌تپه» به شمار می‌رود که می‌تواند در پیشگیری از حوادث احتمالی نیز موثر باشد.

وی افزود: قطعا انجام این عملیات، علاوه بر ساماندهی وضعیت موجود کانال داخل شهر، جلوه‌ای زیبا به شهر «گمیش‌تپه» خواهد بخشید.

توماج تصریح کرد: برای تسریع اجرای این پروژه مهم، امور آب منطقه‌ای باید هماهنگی لازم را با منابع طبیعی و آبخیزداری و محیط زیست انجام دهد.

 همچنین وی در ادامه با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت خیران در سطح شهرستان، از تشکیل شورای خیران اجتماعی در این  شهرستان خبر داد و اذعان کرد: شورای خیران اجتماعی نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

*نقش ارزنده خیرین گمیشانی در کاهش آسیب‌های اجتماعی

توماج خاطرنشان کرد: روحانیون، معتمدان، نخبگان و افراد با نفوذ همواره در کاهش بسیاری از آسیب‌ها در سطح کشور موثر بوده و به این جهت، خیران اجتماعی نیز می‌توانند ایده‌های مهم و تاثیرگذاری را برای مقابله و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه ارائه دهند.

 گفتنی است در این نشست کاری موضوعات دیگری همچون وضعیت حاشیه‌نشینی و سکونتگاه‌های غیررسمی، بررسی وضعیت کودکان بازمانده از تحصیل و برنامه‌ریزی در خصوص کیفی‌سازی اوقات فراغت برای نوجوانان و دانش آموزان در فصل تابستان با محوریت موضوعات اجتماعی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار