با حضور رئیس فدراسیون ووشو ایران و مسئولان آسیا و مسئولان استانی صورت می گیرد؛

رئیس هیئت ووشو استان گلستان گفت: مراسم افتتاحیه مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس عصر امروز با حضور رئیس فدراسیون ووشو ایران و مسئولان آسیا و مسئولان استانی در گرگان برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس

به گزارش گلستان24؛ صدیقه جهانشاهی در جمع خبرنگاران درباره میزانی استان گلستان از مسابقات بین‌المللی ووشو اظهار داشت: در نظرسنجی و ارزیابی‌های انجام شده بازیکنانی که شرایط را داشتند و شایستگی لازم را داشتند به تیم ملی هیئت ووشوی گلستان دعوت شدند و با پشتوانه مردمی که داریم از پس بازی‌ها به خوبی بر می‌آییم و همه نقایص رفع می‌شود.

رئیس هیئت ووشو استان گلستان با اشاره به نقص‌های موجود در ورزش ووشوی استان گلستان تاکید کرد: آموزش لازم را برای مربیان و داوران در نظر گرفته‌ایم چراکه ما در این بخش نقص‌های داریم و باید تنها تمرکزمان را روی ورزشکاران نگذاریم بلکه باید در این بخش هم فعالیت کنیم.

جهانشاهی تصریح کرد: در سطح شهرستان‌ها جلساتی را برگزار می‌کنیم تا بتوانیم تصمیم‌سازی کنیم و برنامه داریم این جلسات ادامه داشته باشند تا بتوانم برنامه‌ریزی درست داشته باشیم.

رئیس هیئت ووشو استان گلستان با اشاره به موافقت صورت گرفته برای حضور بانوان در سالن این مسابقات خاطرنشان کرد: با افتخار اعلام می‌کنیم که تلاش کردیم تا بتوانیم حضور بانوان را در این رقابت‌ها داشته و امیدواریم ثمره آن در سطح کشور برای بانوان داشته باشیم.

وی تاکید کرد: با همه نقایصی که داریم با مشکلات سخت‌افزاری و کمبودهای موجود اما با پشتوانه مردمی امیدواریم این رقابت‌ها نشاط و پویایی در جامعه گلستان ایجاد کند.

رئیس هیئت ووشو استان گلستان درباره نحوه برگزاری بازی‌ها در گرگان هم گفت: وزن‌کشی را صبح امروز در روز دوم و برنامه افتتاحیه در عصر روز شنبه برگزار می‌شود و مسابقات در 2 بخش روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزار می‌شود.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار