معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه ایران گفت: در سطح استان گلستان امسال بیش از ۳۶۵ هزار و ۵۰۰ فقره خسارت داشتیم که بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان حق بیمه بابت خسارت پرداخت شد.

 ۱۲۲ میلیارد تومان به گلستانی‌های خسارت‌دیده پرداخت شد

 به گزارش گلستان24؛محمد مهدی اعلایی صبح امروز در مراسم معرفی مدیرکل جدید بیمه ایران در استان گلستان اظهار داشت: با هدف چالاک‌سازی این سازمان بیمه‌گر، تغییر ساختار در دستور کار مدیران ارشد قرار گرفته و در این راستا اختیارات به مدیران استانی تفویض شده است.

وی افزود: در استان‌ها ستادهایی تشکیل و مدیران این ستادها هم معرفی می‌شود و به این شکل در ساختار جدید بیمه ایران استان‌ها دارای اختیارات تصمیم گیری بیشتری هستند. این کار برای این است که استان‌ها بتوانند به بیمه‌گذاران استان خود خدمات بهتری را ارائه دهند. 

اعلایی گفت: در برخی از استان‌ها  شرکت سهامی بیمه ایران، بیمه‌گر عمده استان‌ها است و بیشتر بیمه‌گذاران کشور تحت پوشش بیمه ایران هستند، بنابراین نیاز هست که اختیارات در استان‌ها بیشتر شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه ایران همچنین به میزان دریافتی‌ها وپرداختی‌های بیمه در 9 ماه گذشته هم اشاره کرد و گفت: بیمه ایران در 9 ماهه گذشته 75 هزار میلیارد ریال حق بیمه بابت ارائه خدمات بیمه‌ای به شهروندان دریافت کرده و 59 هزار میلیارد ریال بابت خسارت حوادث به افرادی که تحت‌پوشش بیمه ایران بودند پرداخت کرده است.

وی تاکید کرد: در تعدادی از استان‌های کشور از جمله استان گلستان مجموع حق بیمه وصولی شرکت سهامی بیمه ایران از حق بیمه وصولی بیمه کل کشور بیشتر است.

اعلایی گفت: امسال بیش از 113 میلیارد تومان از بیمه گذاران وصول شده و در مقابل 122 میلیارد تومان بابت خسارت پرداخت شده است.

وی افزود: در سطح استان گلستان امسال بیش از 365 هزار و 500 فقره خسارت داشتیم که بیش از 122 میلیارد تومان حق بیمه بابت خسارت پرداخت شد، این درحالی است که تنها 113 میلیارد تومان وصولی داشته‌ایم.

اعلایی بیان داشت: خسارت بیمه‌ای در استان گلستان بین 15 تا 20 درصد افزایش یافته وما به دنبال آموزش و فرهنگ‌سازی در جامعه برای کاهش این خسارات هستیم.

انتهای پیام/ تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار