وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد گلستان شد و در نخستین سفر کاری خود به گلستان در دولت دوازدهم با کارگران و فعالان اقتصادی استان دیدار می کند.

وزیر تعاون وارد گلستان شد

به گزارش گلستان24؛علی ربیعی به همراه معاونان و مشاوران خود صبح پنج شنبه وارد گلستان شد و مدیران گلستان در فرودگاه گرگان از وی استقبال کردند.

در این سفر یک روزه، علی سرزعیم معاون امور اقتصادی، منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال، مشیریان معاون روابط کار و کلانتری معاون امور تعاون و نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را همراهی می کنند.

اهدای حکم بازنشستگی به تعدادی از بازنشستگان صندوق روستاییان کشور در روستای محمدآباد گرگان نخستین برنامه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

افتتاح کارخانه تولید خمیر کاغذ توسکا در شهرستان علی آباد و نشست با کارگران و کارفرمایان از جمله برنامه های سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان در دولتدوازدهم است.

لازم به ذکر است ربیعی در این سفر با حضور در کارگروه اقتصاد مقاومتی و اشتغال استان، مشکلات و مسایل مربوط به اشتغال و طرح های اقتصاد مقاومتی را مورد بررسی قرار می دهد و بعد از نشست با فعالان اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان، شامگاه پنج شنبه گلستان را به مقصد تهران ترک می کند.

 

 
 
 

منبع : خبر گزاری مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار