بعد از چند ماه مذاکره ؛

بالاخره بعد از چند ماه مذاکره و البته با تلاش رئیس ستاد میرحسین موسوی در گلستان و معاون فعلی استاندار گلستان، پاداش پایان خدمت 300 میلیونی مدیران دولت سابق در گلستان پرداخت شد.

با تلاش رئیس ستاد میرحسین موسوی در گلستان!!! پاداش پایان خدمت 300 میلیونی مدیران احمدی نژادی دولت قبل در استان پرداخت شد!

به گزارش گلستان 24، حدود سه ماه پییش بود که خبری با عنوان" تسویه حساب سیاسی استانداری گلستان با مدیران دولت سابق ! / پاداش پایان خدمت 300 میلیونی مدیران سابق چرا پرداخت نمی شود؟ " روی خروجی سایت گلستان ما رفت .

ماجرا از این قرار بود که تعدادی از مدیران سابق استانداری گلستان در نامه ای به رئیس جمهور خواستار پرداخت پاداش پایان خدمت خود شدند و عدم پاسخگویی استاندار در پرداخت این مطالبات را سیاسی کاری قلمداد کردند.

این عده معتقد بودند که  استانداری گلستان از پرداخت وجوه پاداش پایان خدمت بازنشستگان استانداری در سال 92 و سنوات قبل خودداری کرده است .

در این نامه خطاب به حسن روحانی تصریح شده بود که : متاسفانه  حق ما را در شب عید سال 93 به عنوان پاداش در بین کارکنان و معاونان استانی به عنوان کارت هدیه حیف و میل کردند که بزودی تکلیف این قضیه مشخص خواهد شد.

اما در ادامه این تعداد از مدیران احمدی نژادی در گلستان به دیدار محمود ربیعی معاون جدید توسعه مدیریت و منابع انسانی  استاندار گلستان رفتند تا شاید او گره از کار آنها بگشاید.

این دیدار در راستای احقاق حقوق از دست رفته این مدیران صورت گرفت و گفته می شد بیش از 300 میلیون تومان از معوقات بازنشستگی این مدیران به آنها پرداخت نشده است .

این مدیران موضوع عدم پرداخت معوقات خود را از محمود ربیعی جویا شدند و البته رییعی آن موقع گفت گفت که من تازه آمدم ولی سعی می کنم این موضوع را پیگیری کنم .

اما امروز یک منبع آگاه اعلام کرد که با تلاش محمود ربیعی معاون مدیریت  و منابع انسانی استانداری گلستان این مبلغ به مدیران سابق پرداخت شده است و این افراد نیز سهم خود را دریافت کردند و دیگر مشکلی ندارند .

این که محمود ربیعی رئیس ستاد میرحسین موسوی در سال 88 استان گلستان با جریان راست اینگونه همکاری می کند جای تعجب دارد اما سیاسیون معتقدند ربیعی برای تایید خود دست به اینگونه اقدامات می زند تا دو طرف را نگه دارد.

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار