مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به سفر 2 روزه مقام ارشد وزارتخانه متبوع خود به این استان، مهمترین برنامه های پیش بینی شده را اعلام کرد.

تشریح برنامه های سفر 2 روزه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به گلستان

به گزارش گلستان 24، برنامه سفر 2 روزه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیات همراه صبح فردا دوشنبه با استقبال رسمی در فرودگاه گرگان و سپس ادای احترام به مقام شامخ شهدای امامزاده عبدالله (ع) این شهر آغاز خواهد شد.

وی گفت: در این سفر 2 روزه معاونین تعاون و روابط کار وزارتخانه، روسای سازمان بهزیستی و بیمه سلامت، معاون سازمان تامین اجتماعی، رییس صندوق کار آفرینی و امید، مدیر کل ورزشی و رییس مرکز تحقیقات و حفاظت بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز حضور دارند. 

عباسی، افتتاح مجموعه ورزشی کارگران کردکوی، افتتاح مرکز معلولان جسمی - حرکتی علی آباد کتول، بازدید از مرکز فنی و حرفه ای نی تپه رامیان، کلنگ زنی دو درمانگاه تامین اجتماعی در آزادشهر و کلاله، افتتاح هشت مرکز معلولین جسمی حرکتی در گنبدکاووس و بازدید از مجموعه ورزشی - فرهنگی درحال ساخت کلاله را از جمله برنامه های روز اول این سفر عنوان کرد.

وی، برگزاری نشست با تشکل های تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تالار فخرالدین اسعد گرگان، برگزاری دو نشست با روسای ادارات شهرستانی و نیز مدیران شورای هماهنگی این مجموعه در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 2 گرگان در روستای محمد آباد، افتتاح مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت و بهداشت کار شمال و بازدید از ساختمان درحال احداث اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سایت اداری و حضور درجلسه شورای اداری استان (با حضور معاون اول رییس جمهور) را از مهمترین برنامه های وزیر و هیات همراه در روز دوم سفر به گلستان برشمرد. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار