در راستای اجرای فرایند ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی و اختصاصی توسط سازمان بهزیستی کشور در 6 ماهه دوم سال 96 ، روابط عمومی بهزیستی استان گلستان باارائه یک برنامه موفق و گزارشی ازعملکرد مناسب خوددر تحقق این اهداف ، برای نخستین بار، توانست رتبه اول را در سطح کشور از آن خود کند.

کسب رتبه نخست روابط عمومی بهزیستی استان در کشور

به گزارش گلستان24؛طی ارزیابی‌های صورت گرفته وبا اعلام نتایج آن از سوی سازمان بهزیستی کشور، از مجموع 100 امتیاز شاخص های اختصاصی، روابط عمومی این اداره کل توانست100امتیاز کامل راکسب نماید، این عدد نشان می‌دهد که رتبه این اداره کل بهبود قابل‌توجهی نسبت به سال های گذشته داشته است.

بهمبن منظور،مدیرکل بهزیستی استان ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیریت و کارکنان مجموعه روابط عمومی‌ این اداره کل،بر اهمیت ارزیابی عملکرد و تأثیر آن بر بهره وری هر چه بیشترفرآیند ارائه خدمات وارتقاء سطح خدمت رسانی به جامعه هدف تاکید نمود.

درادامه مسئول روابط عمومی بهزیستی استان بااشاره به ارتقاء سطح اطلاع رسانی وارتباط با رسانه ها در بهزیستی استان گفت: در شش ماهه دوم سال 96، تعداد 351 خبر در مطبوعات ،اعم ازروزنامه وهفته نامه منتشر شد که با ایجاد یک رویکرد متقابل ومناسب با رسانه ها این رقم در 6 ماهه دوم سال گذشته به 696خبر افزایش یافت ورشد 100درصدی را تجربه نمودیم.

حسن عبدالهی افزود: در حوزه تبلیغات وانتشارات اقدام به طراحی وچاپ بروشور،کاتالوگ ،ایجاد دو نشریه با دوره زمانی فصلنامه و ویژه نامه نمودیم و بولتن های خبری هفته ای و ماهانه نیز منتشر شد.

وی خاظرنشان ساخت: در حوزه صدا وسیما ،با همکاری ، تعامل دوسویه وهماهنگی های لازم، توانستیم تعداد اخبار ،گزارش های خبری،مصاحبه ها و برنامه های تلویزیونی را تا 2 برابر نسبت به 6 ماهه نخست افزایش دهیم.

وی در پایان یادآوری نمود، در حوزه itو اینترنت ،باایجاد و راه اندازی سایت جدید ،ضمن ارتقاء سرعت و فضای بیشتر برای اطلاع رسانی ،با توجه به حجم وسیع و روز افزون اطلاعات دیگر مشکلی در حجم و کیفیت نداریم .
منبع: استانداری گلستان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار