نخبه دانشگاه آزاد گرگان، با بیان اینکه مقالات ۱۵ دانشجوی این دانشگاه در گنگره فرهنگ و اندیشه پذیرش شدند، گفت: مقاله «بررسی مسائل اخلاقی و قانونی درسلول‌های بنیادی جنین» نیز اجازه سخنرانی در این کنگره را کسب کرد.

پذیرش مقالات ۱۵ دانشجوی گرگانی در یک کنگره علمی
اعظم جلال شکوهی، عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گرگان  در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه مقاله وی با موضوع بررسی مسائل اخلاقی  و قانونی درسلول‌های بنیادی جنین در کنگره  فرهنگ و اندیشه دینی موفق به دریافت مجوز سخنرانی شد، گفت: این مقاله در رابطه با مسائل حقوقی سلول های بنیادی جنین است.
 
وی افزود: مراسم اهدای گواهینامه‌های بین المللی کسب پذیرش چاپ و سخنرانی مقالات حقوقی ۱۵ نفر از دانشجویان مقطع کارشناسی رشته حقوق دانشگاه آزاد واحد گرگان در کنگره بین المللی مورد تایید وزارت علوم و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) با حضور ریاست این دانشگاه برگزار شد.

333715_911

عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گرگان خاطرنشان کرد: این مقاله در رابطه با مسائل حقوقی سلول‌های بنیادی جنین و موارد سوء‌استفاده‌ و مشکلاتی را که در این زمینه وجود دارد، از نظر مسائل اخلاقی و حقوقی این مسائل را مورد بررسی قرار داد.
 
شکوهی با اشاره به درخشش علمی دانشجویان این دانشگاه در زمینه با مسائل علمی گفت: دانشجویان و اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گرگان دارای فعالیت‌های گسترده‌ای در مباحث علمی هستند و تا کنون چندین همایش، کارگاه علمی و برنامه‌های متعددی را برگزار کرده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار