معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش گلستان گفت: گلستان ۱۲ هزار و ۲۰۵ کلاس درس نیاز دارد که نسبت به سال قبل ۸۶۵ کلاس بیشتر شده است.

گلستان نیازمند به ۱۲ هزار کلاس درس

به گزارش گلستان24؛کمال الدین نظرنژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با استقرار پایه دوازدهم و کامل شدن نظام آموزشی جدید، تعداد دانش آموزان استان گلستان در مدارس دولتی در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ به ۳۰۰ هزار و ۴۵۰ نفر خواهد رسید که نسبت به سال گذشته ۲۱ هزار و ۹۸ نفر افزایش خواهد داشت.

نظرنژاد تعداد کلاس های مورد نیاز آموزش و پرورش استان گلستان در سال تحصیلی پیش رو را ۱۲ هزار و ۲۰۵ عدد ذکر کرد که نسبت به سال گذشته تعداد کلاس مورد نیاز ۸۶۵ عدد افزایش یافته است.

وی افزود: در سال جدید هزار و ۲۰۰ نیروی آموزش و پرورش گلستان، بازنشسته خواهند شد و این در حالی است که میزان ورودی آموزش و پرورش گلستان از طریق دانشگاه فرهنگیان و استخدامی ماده ۲۸ برابر با ۴۰۷ نفر خواهد بود.

نظرنژاد با بیان چالش های پیش روی آموزش و پرورش استان گلستان در زمینه نیروی انسانی گفت: ضرورت دارد تا مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها با نهایت دقت، ساماندهی را انجام داده تا در مهرماه هیچ کلاس درسی خالی نماند.

ارسال نظر

آخرین اخبار