معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی گلستان از تعامل و همراهی مرزنشینان این استان با مرزبانی به نیکی یاد کرد و گفت: توجه به مردم این مناطق و رفع کمبودهای آنان باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش گلستان24؛سرهنگ دوم حسین لیاقی روز چهارشنبه با حضور در نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در گنبدکاووس افزود: امروز امنیت خوب و پایداری که درمناطق مرزی استان گلستان وجود دارد درسایه تلاش نیروهای مرزبانی و همراهی و تعامل مرزنشینان است.
وی، کمبود آب اعم از مصارف انسان و دام، مناسب نبودن برخی جاده های دسترسی، کم رونقی بازارچه مرزی و کمبود فضاهای آموزشی را از مهمترین مشکلات و کمبودها درمناطق مرزی استان گلستان برشمرد.
سرهنگ لیاقی با قدردانی از همه خدمات انجام شده در مناطق مرزی گلستان از سال های گذشته تاکنون، اضافه کرد: رفع کامل مشکلات و کمبودهای این مناطق درسایه تلاش بیشتر مسئولان ادارات و نهادها میسر می شود.
وی گفت: معاونت اجتماعی مرزبانی گلستان نیز در راستای وظایف محوله برخی آموزش ها درحوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و آشنایی با قوانین مرزی را درقالب برگزاری کلاس یا دوره های آموزشی و یا نشست هایی که با مرزنشنیان دارد، به آنان ارائه می کند.
معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی گلستان همچنین با قدردانی از همکاری و تعامل رسانه ها از جمله خبرگزاری جمهوری اسلامی با مرزبانی در انعکاس اخبار و رخدادها و نیز با تاکید بر استمرار این همکاری ها، گفت: رسانه ها می تواند مطالبات مرزنشنیان را همچون دیگر اقشار جامعه از مسئولان پیگیری نمایند.
به گزارش ایرنا، سرگرد جواد کارکن رییس اداره اجتماعی هنگ مرزی اترک گلستان نیز که در این بازدید حضور داشت، از همکاری و تعامل خوب رسانه های گنبدکاووس از جمله خبرگزاری ایرنا با هنگ مرزی قدردانی کرد. 
هنگ مرزی اترک گلستان، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی 350 کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار