قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان گفت: دانشگاه گلستان، دانشگاهی است که دانشجویان آن با پیش پا افتاده‌ترین مشکلات نیز دست و پنجه نرم می‌کنند.

گلایه دانشجویان گلستانی از عدم حضور معاون وزیر در دانشگاه

به گزارش گلستان 24، محمد باقر شریفی پاسندی، در پی سفر معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم تحقیقات و فناوری به استان گلستان ضمن تشکر از بابت سفر وی، گفت: وظیفه‌ تمامی مسئولان بویژه افراد مرتبط با وزارت علوم است که در سفرهایشان در دانشگاه‌ها حاضر شوند.

وی تصریح کرد: حضور مسئولین  در جمع دانشجویان مسئله‌ای است که بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز قرار گرفته،حال جای تاسف دارد که قاطبه‌ی مسئولین کشورمان از انجام این امر کوتاهی می نمایند.

قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان با طرح این سوال که چرا معاون محترم فرهنگی اجتماعی وزارت علوم  در سفر به استان گلستان همانند رئیس محترم جمهور در سفر استانی‌اش به این استان دیداری با دانشجویان که رکن اصلی دانشگاه‌ها و آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند،نداشته است،اظهار داشت: حال اگر دیدار با تمامی دانشجویان میسر نبود توقع می‌رفت که با نمایندگان تشکل‌ها، انجمن‌های علمی،نخبگان‌کانون‌های فرهنگی و هنری و شورای صنفی دانشگاه‌های استان دیداری می داشتند.

وی با اشاره به این موضوع که هدف سفر چه بوده و چه نتایجی را درپی داشته افزود: شایسته نبود که جنابعالی دقایقی از وقت تان رو صرف بازدید از مجموعه دانشگاه گلستان و فضاهای آن می نمودید؟ این مسئله اکنون مطرح می شود که مسئولین عالی وزارت علوم از مشکلات فراوان دانشگاه گلستان آگاه و مطلع نیستند که اگر چنین باشد بی مسئولیتی و سومدیریت خودشان و همچنین عدم اطلاع رسانی مسئولین دانشگاه گلستان نسبت به مشکلات دانشگاه محضر مسئولین وزارت علوم را اثبات می نماید.

شریفی پاسندی ادامه داد: اگر سوای این مسائل است از مسئولین مربوطه وزارت علوم و همچنین دانشگاه مان تقاضامندیم نسبت به این مسئله شفاف سازی نمایند و به ابهامات ما پاسخ دهند.

وی بابیان اینکه دانشگاه گلستان، دانشگاهی است که دانشجویان آن با پیش پا افتاده‌ترین مشکلات نیز دست و پنجه نرم می‌کنند،اضافه کرد: این دانشگاه از معضلات فراوان رنج می برند.حال اگر چنین مشکلات و معضلاتی در سایر دانشگاه‌ها، بویژه دانشگاه های بزرگ و دانشگاه‌های شهرهای بزرگ بوقوع می پیوست، مسئولین مربوطه محترم چنین عمل می کردند و بی تفاوت بودند؟
 
قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان با بیان اینکه این  تبعیض در رفتار مسئولین قابل بررسی می‌باشد واین نشان دهنده چیست؟،گفت: جای تعجب وجود دارد که خود معاون محترم فرهنگی وزیر علوم در سخنان خود در گرگان بر عدم تبعیض در سیاست های وزارت بویژه در زمینه تشکل ها اذعان نمودند. این تبعیض با شعارها و آرمان های نظام ما آیا در تعارض نیست؟

وی در پایان خاطرنشان کرد: لذا از مسئولین محترم تقاضامندیم فکر و چاره ای اساسی برای مشکلات دانشجویان دانشگاه گلستان بیاندیشند.

ارسال نظر

آخرین اخبار