شهردار گرگان:

شهردار گرگان با بیان این که پارک ویژه توان یابان (معلولان) در گرگان ساخته می شود، گفت: همچنین بازآفرینی و بازطراحی پارک بانوان در دستور کار قرار دارد.

بازآفرینی و بازطراحی پارک بانوان در دستور کار قرار دارد

به گزارش گلستان24؛ عبدالرضا دادبود در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گرگان سرانه فضای سبز بسیار پایینی دارد بنابراین ساخت پارک های محله ای را از امسال در دستورکار خود قرار دادیم.

وی افزود: پارک توشن در ابتدای کوی محتشم کلنگ زنی و پارک نو و جدیدی خواهد بود که فضای تفریحی و بازی در آن پیش بینی شده است.

دادبود با بیان این که این پارک سه هکتار بوده و از جمله پارک های بزرگ شهر محسوب می شود، گفت: غیر از پارک توشن، سه پارک دیگر هم در مناطقی که فضای سبز وجود ندارد، ساخته خواهد شد.

شهردار گرگان اظهار کرد: ساخت یک پارک هم برای توان یابان – معلولان- در دستورکار امسال ما قرار دارد که سه نقطه برای آن در نظر گرفته شده و برای نهایی کردن آن، جلسه ای در هفته آتی تشکیل و در صورت تأیید وارد فاز اجرایی آن می شویم.

دادبود با بیان این که طرحی هم برای بازآفرینی و بازطراحی پارک بانوان در نظر گرفته ایم، اضافه کرد: برای جانمایی جدید این پارک هم چند نقطه در نظر گرفته شده است و امیدواریم در سال ۹۸ اجرا شود.

وی افزود: پارک بانوان فعلی را هم در صورت ممکن به پارک خانواده با رویکرد جدید تبدیل خواهیم کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار