مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان گفت: برای تکمیل کردن مجتمع‌های آبرسانی اولویت‌دار در روستاهای استان گلستان اعتباری بالغ بر ۷ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

با اعتبارات محدود گلستان، اجرای پروژه‌های آبرسانی استان سال‌ها طول می‌کشد

به گزارش گلستان24؛ به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان، مهدی شکیبافر در بازدید از پروژه‌های آبرسانی روستایی صندوق توسعه ملی «آق‌امام» و «گچی‌سو» به همراه معاون امور راه و ترابری مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گزارشی از روند اجرایی پروژه‌های آبرسانی این شرکت و وضعیت اعتبارات تخصیص یافته از محل پرژه‌های صندوق توسعه ملی را بیان کرد.

*با اعتبارات محدود گلستان، اجرای پروژه‌های آبرسانی استان سال‌ها طول می‌کشد
وی اظهار کرد: باتوجه به هزینه‌های بالای پروژه‌های آبرسانی که برای تامین آب پایدار روستاها باید از فاصله‌های طولانی نسبت به تامین و انتقال آب اقدام کرد و با اعتبارات محدود استان، اجرای این پروژه‌ها سال‌ها طول می‌کشد لذا استمرار تامین این اعتبارات از محل بودجه عمومی و صندوق توسعه ملی، کارگشا و باعث تسریع در تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن این پروژه‌ها خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان افزود: برای تکمیل مجتمع‌های بزرگ آبرسانی روستایی نیازمند تداوم اعتبارات صندوق توسعه ملی هستیم که در راستای تکمیل کردن مجتمع‌های آبرسانی اولویت‌دار در روستاهای استان گلستان اعتباری بالغ بر ۷ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
شکیبافر گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تمام توان خود را برای تامین آب شرب مورد نیاز مردم روستاهای استان به کار می‌گیرد و از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزد.

گفتنی است محمد رضایی معاون امور راه و ترابری مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان مدیریت به همراه مهدی شکیبافر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان از پروژه‌های آبرسانی روستایی صندوق توسعه ملی «آق امام» و «گچی سو» بازدید به عمل آوردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار