کارشناس هنری کانون پرورشی کودکان و نوجوانان گلستان از برگزاری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در استان گلستان خبر داد.

برگزاری کانون پرورشی کودکان و نوجوانان گلستان

به گزارش گلستان24؛ محمد مسلمی پیش امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: طبق سالیان گذشته 16 امین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در گلستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: فعالیت کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در هشت بخش برگزار می‌شود که برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) به دانش‌آموزان آموزش و پرورش این استان اطلاع‌رسانی می‌شود.

کارشناس هنری کانون پرورشی کودکان و نوجوانان گلستان ابراز کرد: شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در هشت بخش برگزار می‌شود که این بخش‌ها شامل پژوهش اعضا، نامه‌ای به امام رضا (ع)، خاطره‌نویسی، کاردستی، کتاب‌سازی، سرود و پویانمایی، قصه‌گویی، داستان‌گویی و طراحی است.

مسلمی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند به کتابخانه‌های کانون پرورش فکری و پرورشی کودکان و نوجوانان استان گلستان مراجعه کنند و کتاب‌هایی که مربوط به بخش تحقیق و پژوهش امام رضا (ع) باشد استفاده کنند و در تمام بخش‌های این جشنواره شرکت کنند.

وی اذعان کرد: متقاضیان برای شرکت در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) فقط تا 15 خردادماه جاری فرصت دارند تا با مراجعه به کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان و یا به مراکز ما در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

کارشناس هنری کانون پرورشی کودکان و نوجوانان گلستان یادآور شد: کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در سنوات گذشته نیز افتخارآفرینی‌هایی را کسب کرده است به عنوان مثال در بخش برگزیده‌های رضوی حائز رتبه شدیم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار