مسئول دبیرخانه جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در گلستان گفت: نخستین نمایشگاه آنلاین بازی‌های رایانه‌ای رضوی، علوی و نبوی مرداد ماه در گلستان برگزار می‌شود.

نمایشگاه آنلاین بازی‌های رایانه‌ای رضوی در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان 24، مریم رحمانی‌پور اظهار داشت: نخستین دوره بخش بازی‌های رایانه ای جشنواره رضوی و بزرگترین اتفاق در حوزه‌های بازی‌های رایانه سال از برنامه های سیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) مرداد ماه امسال در استان گلستان برگزار می‌شود.

وی درباره نمایشگاه آنلاین بازی‌های رایانه‌ای افزود: این نمایشگاه در 6 بخش مانند  بازی سازی 48 ساعته، مسابقات PES، مسابقات Counter، بخش تولیدات و بخش ویژه به صورت مجزا و در دو بخش کودک و بزرگسال برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در گلستان تصریح کرد: همچنین مسابقه 48 ساعته بازی‌های رایانه‌ای رضوی، علوی و نبوی برگزار می‌شود.

رحمانی‌پور گفت: در این بخش پیش‌بینی شده تا 10 تیم 4 نفره از سراسر کشور برای شرکت در مسابقه به رقابت بپردازند و موضوع رقابت درباره یکی از جنگ های صدر اسلام است.

وی اظهار داشت: از آنجایی که بازی های رایانه‌ای به صورت بالقوه دارای پتانسیل بالایی در جذب مخاطبان در سنین و سلیقه‌های مختلف دارد،تلاش داریم تا با قرار دادن بخش‌های مختلف برای همه سلیقه‌ها،بیشترین مخاطب ممکن را برای جشنواره جذب کنیم.

مسئول دبیرخانه جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در گلستان گفت:هفتمین جشنواره ملی پویانمایی مردادماه 94 در تالارفخرالدین اسعدگرگانی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

آخرین اخبار