قطعی مکرر برق باعث شده است تا بسیاری از واحدهای تولیدی و خدماتی برای سرویس دهی به مردم دچار مشکل بشوند.

قطعی مکرر برق و گرما زیان زیادی به واحدهای تولیدی وارد کرده است/ مسئولین برای روز های آینده تدبیری بیندیشد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ با شروع فصل تابستان و افزایش دما در گلستان به تناسب مصرف آب و برق توسط مردم و حتی بخش صنعت بالا رفته است این افزایش مصرف ها به صورتی بوده است که باعث شده برای تامین برق در ساعت های مختلف شاهد قطعی مکرر برق باشیم.

این قطعی برق باعث شده تا علاوه بر اینکه مشکلات زیادی در بخش خانگی اتفاق بیافتتد، بخش صنعت و اقتصاد نیز دچار مشکل و ضرردهی شوند.
با این وضع موجود واحدهای صنفی و خدماتی دیگر توان خدمات دهی به مردم را ندارند، چراغ های راهنمایی از کار افتاده است و در چهارراه ها و تقاطع ها ترافیک ایجاد شده است و همینطور قطعی عابر بانک ها مردم را با مشکلات بانکی نیز مواجه کرده است
به همین منظور یکی از پرورش دهندگان طیور در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در این مدت به علت قطعی مکرر برق و گرمای شدید هوا ضرر زیادی کرده ام و حجم زیادی از جوجه ها ی مرغداری تلف شده است.
وی ادامه داد: اگر قرار است برق مکرر قطع شود باید فکری به حال تولید کننده ها و پرورش دهندگان دام و طیور بکند چراکه اگر این روال ادامه یابد با وجود این وضع بد اقتصادی اوضاع تولید کنندگان و مردم بدتر خواهد شد.
در همین خصوص آقای هاشمی یکی از نانوایان شهر گرگان اظهار داشت: یک محله با بیش از هزار نفر جمعیت در ساعات مقرر به نانوایی ما مراجعه می‌کنند برای خرید نان ولی به علت اینکه در برخی از ساعات بر قطع میشود ما تجهیزاتی برای پختن نان نداریم.
وی ادامه داد: اگر که در حال تهیه خمیر برای پخت نان هم باشیم، وقتی برق قطع شود تمام خمیر ها و نان هایی که در حال پخت است خراب میشود و من نانوا به علت قطعی یک ساعته برق زیان زیادی میبینم.
با توجه به افزایش روزافزون دما و به تبع آن استفاده زیاد مردم از وسایل گرمایشی و سرمایشی به احتمال بسیار بالا قطعی برق دوچندان خواهد شد و مسئولین باید فکری به حال واحدهای خدماتی و تولیدی بکنند تا علاوه بر مشکل قطعی برق مشکلات اقتصادی گریبانگیر مردم نشود.
انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار