در جمع دادستان‌های گلستان عنوان شد

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: مدیرانی که نمی‌توانند همه وقت و توان خود را برای خدمت به مردم و انجام وظیفه متمرکز کنند، استعفا دهند.

اتمام حجت رئیس کل دادگستری گلستان با مدیران کم‌تحرک

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان در جمع روسا و دادستان‌های شهرستان‌های گلستان با بیان اینکه وظیفه ما خدمت به مردم و پیشبرد اهداف و برنامه‌های دستگاه قضایی است از روسا و دادستان‌ها حوزه‌های قضایی سراسر استان خواست با آسیب‌شناسی حوزه‌های مدیریتی خود، راهکارهای عملی برای رفع مشکلات و شتاب‌بخشی به رسیدگی به پرونده‌ها ارائه کنند.
وی تصریح کرد: قاطعیت و پویایی مسوولان قضایی، دستگاه‌های اجرایی را نیز پویا و به توسعه استان کمک می‌کند.
هاشمیان از روسا و دادستان‌ها خواست رفتار مناسب با مردم، در دسترس بودن مدیران و اصلاح فرآیندهایی که رسیدگی به پرونده‌ها را طولانی می‌کند را در سرخط برنامه‌های امسال خود قرار دهند.
وی همچنین گفت: باید روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی به صورت ویژه بر حل مشکلات حقوقی و قضایی سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان تمرکز و با کسانی که به هر نحوی چوب لای چرخ توسعه و تحقق اقتصاد مقاومتی استان می‌گذارند، برخورد کنند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در دادگستری‌ها ، دادسراها و شوراهای حل اختلاف استان گفت: خوشبختانه تلاش‌های خوبی انجام شده و در نتیجه همین تلاش‌ها، مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها کاهش یافته و میزان وقوع جرم در استان کمتر شده است.
هاشمیان افزود: با وجود همه این پیشرفت‌ها، باید همکاران ما با همت جهادی برای بهبود خدمت به مردم و ارتقای کیفیت رسیدگی‌ها تلاش کنند.
هاشمیان خواستار اطلاع‌رسانی به موقع و درست اقدامات و برنامه‌های انجام شده در حوزه‌های قضایی به منظور ارائه به افکار عمومی شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار