دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان گفت: براساس اعلام آب منطقه ای 20 هزار حلقه چاه دارای مجوز در استان وجود دارد ومهمترین مشکل این بخش برداشت بی رویه آب بوده که باید با توجه به مشکلات خشکسالی ،این روند متوقف شود.

برداشت بی رویه از چاه های گلستان متوقف می شود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ براساس اعلام دادگستری  حجت الاسلام سید رضا سیدحسینی روز سه شنبه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان از دستگاه های متولی این بخش خواست که گشت های نظارتی را بیشتر کنند و نیز مصوب شد که دستگاه های فاقد مجوز حفر چاه شناسایی و توقیف و نظارت بر برداشت های شن و ماسه افزایش یابد.

وی توصیه کرد که دادستان های سراسر استان از محل های برداشت شن و ماسه و کارگاه های سنگ شکن بازدید کرده و در صورت مشاهده تخلف، ادامه برداشت را متوقف کنند.

به گفته وی برخوردهای قانونی در این بخش ها متوقف نشده و همچنان با جدیّت احکام قطعی قلع و قمع و تخلف ها اجرا می شود.

با توجه به مشکلات کم آبی و آسیب های خشکسالی در گلستان پنجاه و ششمین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان با موضوع آب برگزار شد.

در استان گلستان افزون بر 30 هزار حلقه چاه مجاز و غیرمجاز فعال است.

رییس کل دادگستری گلستان هم از مدیران دستگاه های اجرایی خواست که در راستای مقابله با فساد، نظارت بر زیرمجموعه خود را افزایش دهند.

هادی هاشمیان افزود: همچنین به دادستان های سراسر استان اعلام شده کسانی را که در فضای مجازی دروغ پردازی کرده و باعث بی اعتمادی بین مردم و مسوولان می شوند، شناسایی و با آنان برخورد قانونی شود.

وی اضافه کرد: کسانی که دغدغه مبارزه با فساد دارند هر کجا تخلفی از مدیران، کارمندان یا دیگران مشاهده کردند، به جای شایعه پردازی به دستگاه قضایی اعلام کنند.

هاشمیان با بیان اینکه سامانه سجام آماده دریافت گزارش های مردمی است ،افزود: افراد با ثبت نام در این سامانه و بدون معرفی خود می توانند تخلفات را گزارش تا دستگاه قضایی پیگیری کند.

 

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار