رئیس کل دادگستری گلستان گفت: دادستان‌ها در برخورد با فساد اداری قاطع ورود کنند و مدیران متخلف را تحت پیگرد قرار دهند.

ورود دادستان‌ها در برخورد با فساد اداری
به گزارش گلستان24؛رئیس کل دادگستری استان گلستان در حاشیه معارفه دادستان جدید رامیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری میزان دادستان‌ها را مکلف کرد که در برخورد با فساد اداری به طور قاطع ورود کنند و مدیران متخلف را تحت پیگرد قرار دهند.

وی با بیان اینکه حفظ حقوق عامه در اولویت کاری دادستان‌ها است، حمایت از سرمایه گذاری، تامین امنیت تولید و سرمایه را از مهم‌ترین مصداق‌های حفظ حقوق عامه عنوان کرد.

هاشمیان تصریح کرد: دادستان‌ها و روسای حوزه‌های قضایی را مکلف کرده ایم که همه تلاش و توان خود را برای جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی در استان به کار گیرند.

این مقام قضایی در استان گلستان در ادامه افزود: از شرکت‌های خدمات رسان هم خواسته ایم به جای قطع کردن آب، برق و گاز واحد‌های تولیدی بدهکار به دنبال راهکار دیگری برای وصول بدهی های کارخانه‌ها، باشند.

هاشمیان در ادامه سخنان خود ضمن هشدار به سودجویان گفت: دستگاه قضایی بازار را رصد می‌کند و با کسانی که می‌خواهند با سودجویی، دلالی و احتکار، جیب خود را پر کنند برخورد می‌کند.

گفتنی است بهرام یونسی که پیش از این مستشار دادگاه کیفری یک استان بود به عنوان دادستان رامیان معرفی و از خدمات جعفر ابراهیم نیا روشن دادستان قبلی رامیان تقدیر بعمل آمد.
 
گفتنی است ابراهیم نیا روشن به عنوان رئیس دادگستری این شهرستان معرفی شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار