با حضور رئیس کل دادگستری گلستان، بهرام یونسی به عنوان دادستان شهرستان رامیان معرفی و از زحمات جعفر ابراهیم نیا روشن قدردانی شد.

معرفی دادستان جدید شهرستان رامیان

به گزارش گلستان24؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گلستان، هادی هاشمیان در این مراسم با تاکید بر این که حفظ حقوق عامه مهم ترین اولویت کاری دادستان هاست و باید در این زمینه فعال ورود کنند، افزود: حمایت از سرمایه گذاران و تامین امنیت تولید و سرمایه از مهم ترین مصداق های حفظ حقوق عامه در استان است.

وی ادامه داد: در جلسه های متعددی که با دادستان ها و روسای حوزه های قضایی داشتیم آنان را مکلف کرده ایم همه تلاش و توان خود را برای جلوگیری از تعطیلی واحد های تولیدی در استان به کار گیرند.

هاشمیان افزود: از شرکت های خدمات رسان هم خواسته ایم به جای قطع کردن آب، برق و گاز واحد های تولیدی بدهکار، به دنبال راهکار دیگری برای وصول بدهی خود باشند.

این مقام قضایی در ادامه سخنان خود ضمن هشدار به سودجویان گفت: دستگاه قضایی بازار را رصد می کند و با کسانی که می خواهند با سودجویی، دلالی و احتکار، جیب خود را پر کنند برخورد می کند.

هاشمیان در ادامه به دادستان های سراسر استان تکلیف کرد در برخورد با فساد اداری قاطع ورود کنند و مدیران متخلف را تحت پیگرد قرار دهند. 

رئیس کل دادگستری استان و معاونان او پس از معرفی دادستان رامیان به شهرک صنعتی دلند و خان ببین رفتند و با تولیدکنندگان دیدار و گفتگو کردند.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار