رئیس خانه مطبوعات استان گلستان گفت : نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان گلستان از روز شنبه با برپایی 34 غرفه و حضور حداکثری رسانه های استان برگزار می شود .

افتتاح نمایشگاه مطبوعات استان در روز شنبه

به گزارش گلستان24؛وحید عرب احمدی صبح امروز چهارشنبه 10 مرداد ماه در گفت و گو با این پایگاه خبری اظهار کرد : به مناسبت هفته خبرنگار نمایشگاه مطبوعات از روز شنبه در استان گلستان شروع بکار خواهد کرد .

عرب احمدی افزود : این نمایشگاه 34 غرفه دارد و اکثر رسانه های استانی نیز در آن شرکت کرده اند که این حضور حداکثری اهالی رسانه باعث دلگرمی ما شده است .

وی تصریح کرد : شرکت مخابرات گلستان نیز اینترنت نمایشگاه را مهیا کرده و خبرنگاران و اصحاب رسانه می توانند ضمن استفاده از اینترنت رایگان ، اخبار و مطالب خود را از نمایشگاه منعکس کنند .

رئیس خانه مطبوعات استان گلستان تاکید کرد : این نمایشگاه از روز شنبه 13 مراد ماه تا چهارشنبه 17 مرداد باز بوده و آماده پذیرایی از مردم ، مدیران و علاقه مندان می باشد .

عرب احمدی گفت : این نمایشگاه به همت خانه مطبوعات استان گلستان و مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان برگزار می شود .

وی همچنین به برنامه های هفته خبرنگار اشاره کرد و گفت : این مراسمات از روز پنجشنبه با غبار روبی گلزار شهدای امامزاده عبدالله گرگان شروع شده و روز جمعه نیز مراسم پیاده روی خانوادگی اصحاب رسانه را خواهیم داشت که همراه با جنگ شادی خواهد بود .

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار