در دیدار خانه مطبوعات و شهردار عنوان شد :

عبدالرضا دادبود شهردار گرگان در پی انتقادات به روابط عمومی شهرداری در خصوص توزیع آگهی ها گفت : به این موضوع قطعا رسیدگی خواهم کرد و جواب آن به رسانه ها اعلام خواهد شد .

نارضایتی خبرنگاران از روابط عمومی شهرداری گرگان و جواب شهردار

به گزارش گلستان ۲۴ ؛  یکی از موارد جدی که در دیدار روز گذشته اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گلستان با عبدالرضا دادبود شهردار گرگان مطرح شد ، بحث ساماندهی آگهی ها در حوزه شهرداری بود .

در چند ماه گذشته تعداد زیادی از خبرنگاران از انحصاری کردن و تنها با تعداد محدودی از خبرنگاران کار کردن روابط عمومی شهرداری گلایه مند بودند .

رئیس و مدیر خانه مطبوعات استان در دیدار با شهردار این مورد را به شهردار گرگان تذکر دادند که عبدالرضا دادبود در جواب گفت : حتما این قضیه را پیگیری خواهم کرد .

شهردار گرگان گفت : برای ما آنچه مهم است تحقق عدالت خواهد بود و من اردیبهشت ماه یک تذکری راجع به این قضیه دادم و فکر می کردم درست شده است اما با توجه به توصیه شما حتما این مورد را جدی پیگیری خواهم کرد و جواب آن را نیز به شما اعلام می کنم .

دادبود بیان کرد : یکی از دلایل راه اندازی خبرگزاری شهر مشکلات و نقص هایی است که در روابط عمومی شهرداری وجود دارد و ما نیاز به یک مرکز تخصصی رسانه داریم و سایر رسانه ها باید به ما کمک کنند .

خانه مطبوعات استان همچنین به شهردار گرگان توصیه کرد ؛ همانطور که سایر ادارات و دستگاه ها طبق قانون آگهی ها را از طریق اداره فرهنگ و ارشاد توزیع می کنند ، شهرداری نیز همین کار را بکند .

گفتنی است در ماههای گذشته حمیدرضا آقاملایی و محمدابراهیم جرجانی دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان نیز انتقاداتی به عملکرد روابط عمومی شهرداری گرگان داشتند .

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار