نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس:

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه تصفیه خانه فاضلاب آزادشهر به حال خود رها شده و برای تکمیل نیازمند ۶ میلیارد تومان اعتبار است.

پروژه تصفیه خانه فاضلاب آزادشهر نیازمند اعتبار است

به گزارش گلستان24؛ علیرضا ابراهیمی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور وزیر نیرو برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان آزادشهر با کمبود شدید آب شرب مواجه بوده اما سهم آن از سد نرماب مشخص نیست.

وی افزود: سطح پوشش آب سد نرماب ۲۰ هزار هکتار است که آزادشهر از آن انتفاعی ندارد و در واقع حق مردم این شهرستان از بین رفته است.

ابراهیمی تصریح کرد: در احداث سد زرین گل هم سهم مردم فندرسک داده نشد در حالی که می‌توانست بخشی از مشکل کشاورزی این منطقه را رفع کند.

وی ادامه داد: در سال ۸۹ پروژه تصفیه خانه فاضلاب آزادشهر توسط آب و فاضلاب شهری کلنگ زنی و ۶ میلیارد تومان برای آن هزینه شد اما اکنون به حال خود رها شده و برای تکمیل نیازمند ۶ میلیارد تومان اعتبار است و امیدواریم تکمیل آن ادامه یابد.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطالعات احداث سد رامیان انجام شده است، گفت: این پروژه نیازمند ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار است و از دیگر دغدغه‌های مردم این منطقه به شمار می‌رود.

ابراهیمی افزود: زمانی که جلوی چاه‌های غیر مجاز را می‌گیریم باید به فکر تامین آب هم باشیم تا مردم و کشاورزان با مشکل مواجه نشوند.

وی ادامه داد: ۱۲ سال است از آب بندان روستای مازیاران یک قطره هم آبگیری نشده و انتظار داریم وزارت نیرو این دغدغه مردم را برطرف کند.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار