شرکت آب و فاضلاب شهری گلستان پس از انتشار خبری از قول نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در خبرگزاری مهر، پاسخی به دفتر این خبرگزاری ارسال کرد.

پاسخ شرکت آبفا گلستان به خبر نماینده مردم گرگان در مجلس

به گزارش گلستان24؛پیرو انتشار خبر «آب شرب برخی مناطق گرگان بهداشتی نیست» در خبرگزاری مهر شرکت آب و فاضلاب شهری گلستان جوابیه ای را در پاسخ به سخنان نبی هزارجریبی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی به دفتر این خبرگزاری ارسال کرد که به شرح زیر است:

مهندس نبی هزارجریبی نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در شورای اداری استان با اشاره به بحران آب گفت: «آب شرب برخی مناطق گرگان بهداشتی نیست، زنگ جنگ آب در گلستان به صدا درآمده است. هم اکنون در زمینه آب مشکلات زیادی داریم و آب شرب برخی نقاط گرگان بهداشتی نیست».

شرکت آب و فاضلاب شهری گلستان از جناب هزارجریی انتظار دارد به عنوان نماینده مردم ابتدا صحت شنیده های خویش را از مسئولان آبفای گلستان جویا می شدند و سپس اظهار نظر می کردند.

جهت استحضار مردم شریف گلستان باید گفت: آب شرب مشترکین شهری

گرگان از نظر بهداشتی و استانداردهای آب شرب منطبق بر استانداردهای بهداشت جهانی و استانداردهای ملی است.

شرکت آب و فاضلاب شهری گلستان با بهره گیری از آخرین تجهیزات آزمایشگاهی و کارشناسان خبره و متخصص به طور شبانه روزی بر کیفیت آب شرب نظارت دارد و همچنین سایر سازمان های دولتی مانند مراکز بهداشت شهرستان وابسته به وزارت بهداشت نیز بر این مهم نظارت دارند.

تاکید این شرکت بر کیفیت آب شرب به عنوان خط قرمز صنعت آب و فاضلاب بوده  و اهتمام ما به تامین و توزیع آب شرب بهداشتی به شهروندان عزیز شهرستان گرگان است.

شرکت آب و فاضلاب شهری گلستان تمام همت خود را بر تامین آب شرب سالم شهروندان گلستان گذاشته و در سال های گذشته اقدامات بسیار خوبی در جهت تامین آب شهروندان داشته است.

گرچه در این مسیر با کمبود اعتبارات مواجه است و در صورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز روند اجرای پروژه های آبرسانی به شهرها سرعت می گیرد.

به همین جهت از جناب هزارجریبی و سایر نمایندگان مردم شریف استان انتظار می رود که این شرکت را در جهت رفع تنگناهای اعتباری یاری کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار