مدیر روابط عمومی مخابرات استان گلستان گفت: اینترنت رایگان به غرفه‌داران نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گلستان ارائه داده می‌شود.

رسانه‌ها پل ارتباطی بین مسوولان و مردم هستند

به گزارش گلستان24؛شمس‌‌علی جعفری صبح امروز در سومین نمایشگاه مطبوعات رسانه‌ای استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: مدیرکل مخابرات منطقه‌ای استان گلستان؛ اینترنت رایگان را به مدت چهار روز در اختیار غرفه‌داران سومین نمایشگاه مطبوعات رسانه‌ای استان گلستان قرار می‌دهد.

وی با گرامیداشت روز خبرنگار تصریح کرد: به همت شرکت مخابرات استان گلستان، غرفه‌داران نمایشگاه مطبوعات رسانه‌ای استان گلستان به مدت چهار روز می‌توانند از اینترنت رایگان استفاده کنند.

* رسانه‌ها، زبان گویای مردم هستند/ رسانه‌ها پل ارتباطی بین مسوولان و مردم هستند

مدیر روابط عمومی مخابرات استان گلستان ابراز کرد: مخابرات منطقه‌ای استان گلستان خدماتی از قیبل فروش «ال دی اس ال»، پشتیبانی‌های «ال دی اس ال»، تعویض سیمکارت همراه اول به یوسیم و غیره است که به بازدیدکنندگان نمایشگاه مطبوعات رسانه‌ای استان گلستان ارائه می‌دهد.

جعفری با بیان اینکه رسانه‌ها خدمات مسوولان را به مردم معرفی می‌کنند، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها پل ارتباطی بین مسوولان و مردم هستند و در حقیقت می‌توانند زبان گویای مردم باشند و مشکلات و چالش‌های مردم را در قالب رسانه به گوش مسوولان برسانند.

وی با اشاره به اینکه ما باید به مدیریت رسانه نگاهی نو بیندازیم، ابراز کرد: امروزه رسانه‌ها از جایگاه والایی برخوردار شدند و رسانه‌ای موفق است که سیاستگذاری آن از دل مردم شکل بگیرد.

* رسانه‌ها، پیشگامان استقرار جامعه مدنی و منادیان فرهنگ صلح و دموکراسی هستند/ خبرگزاری فارس، اخبار را به درستی، شفاف و به صراحت بیان می‌کند

مدیر روابط عمومی مخابرات استان گلستان با بیان اینکه رسانه‌ها بازوان قدرتمند جامعه هستند، اذعان کرد: رسانه‌ها، پیشگامان استقرار جامعه مدنی و منادیان فرهنگ صلح و دموکراسی هستند.

جعفری از خبرگزاری فارس به عنوان یک منبع موثق یاد کرد و گفت: خبرگزاری فارس، اخبار را به درستی، شفاف و به صراحت بیان می‌کند و خبرگزاری است که همیشه به صورت آن‌لاین در خدمت مردم است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار