فرماندار شهرستان کردکوی:

فرماندار شهرستان کردکوی گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون تمامی مسئولان در تمامی ادوار برای کردکوی زحمت کشیده اند اما این شهر زیبا با پاتنسیل های فراوان نتوانست به جایگاه واقعی خود دست یابد.

ظرفیتی در شهرستان کردکوی وجود دارد که شهرستان بدون بیکار باشد

به گزارش گلستان24؛ما به نقل از رادکانا؛ ابراهیم قدمنان با عنوان اینکه دولت باید به فکری به حال خبرنگاران کند، اظهار داشت: باید برای خبرنگاران امنیت شغلی ایجاد شود چرا که اگر خبرنگاری احساس امنیت شغلی کند اخباری مناسب تر، دقیق تر و با انگیزه و آرامشی بیشتر در جامعه تولید می کند.

خبرنگاران باید بیمه شوند

وی به موضوع مهم بیمه خبرنگاران اشاره کرد و افزود: خبرنگاران که قشری زحمتکش و پرتلاش جامعه ما هستند باید بیمه شوند تا از مزیت بازنشستگی برخوردار شوند.

فرماندار شهرستان کردکوی با بیان اینکه وقتی سایت و یا روزنامه ای تعطیل می شود انگار دیوار و بنایی در اثر بی توجهی مسئولان فروریخت، تأکید کرد: دولت کمک کند تا مشکلات پیش روی خبرنگاران و رسانه ها رفع شود و جامعه ما از این چشمان بیدار و خستگی ناپذیر بهره مند شود.

شهرستان کردکوی به جایگاه واقعی خود نرسیده است

قدمنان با عنوان اینکه اعتقاد دارم شهرستان کردکوی به جایگاه واقعی خود نرسیده است، گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون تمامی مسئولان در تمامی ادوار برای کردکوی زحمت کشیده اند اما این شهر زیبا با پاتنسیل های فراوان نتوانست به جایگاه واقعی خود دست یابد.

وی به مقوله مهم گردشگری و سرمایه گذاری در این حوزه اشاره کرد و متذکر شد: اگر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پی سرمایه گذاری در مناطق کوهستانی است در وهله اول باید به زیرساخت و آسفالت آن توجه کند.

در راستای سرمایه گذاری در شهرستان کردکوی با موانع زیادی روبرو هستیم

این مقام مسئول با بیان اینکه در راستای سرمایه گذاری در شهرستان کردکوی با موانع زیادی روبرو هستیم، اذعان کرد: برنامه ریزی های بسیار زیادی برای آب بندان های کردکوی کردیم و بودجه ای را برای توسعه گردشگری در آب بندان های کردکوی اختصاص دادیم.

وی با اذعان براینکه نشاط و سرزندگی در مردم کردکوی وجود دارد که این نشاط و سرزندگی باید تقویت شود، خاطرنشان کرد: باید نشاط و گردشگری شهرستان کردکوی را به سمتی ببریم که مسافران از هر نقطه از کشور که حرکت می کنند به شهر زیبای ما مسافرت کنند.

ظرفیتی در شهرستان کردکوی وجود دارد که شهرستان بدون بیکار باشد/باید به اداراتی بودجه دهیم که اثرات آن برای مردم کاملا ملموس باشد

ابراهیم قدمنان با تأکید بر اینکه ظرفیتی در شهرستان کردکوی وجود دارد که شهرستان بدون بیکار باشد، افزود: شهرستان کردکوی هم به لحاظ گردشگری، هم به لحاظ اقتصادی و هم به لحاظ میراث فرهنگی و معنوی پتانسیل زیادی دارد تا بعنوان شهری بدون بیکار شناخته شود.

فرماندار شهرستان کردکوی با اشاره به اینکه باید به اداراتی بودجه دهیم که اثرات آن برای مردم کاملا ملموس باشد، گفت: ما مسئولان باید بصورت جهادی کار کنیم زیرا اگر غیر از این باشد قطعا به نتیجه مطلوبی نخواهیم رسید.

رایزنی شد تا حقوق عقب مانده نیروهای شهرداری پرداخت شود

مقام ارشد شهرستان کردکوی تصریح کرد: رایزنی ها صورت گرفت تا حقوق عقب مانده نیروهای شهرداری کردکوی پرداخت شود.

فرماندار شهرستان کردکوی با بیان اینکه نیازمند همکاری اهالی رسانه در این شهرستان هستیم، بیان کرد: در راستای مطالبات مردم از مسئولان شهرستان کردکوی پاسخ بخواهید.

یکشنبه بازار جابجا می شود

وی از جابجایی یکشنبه بازار فعلی به مکانی دیگر خبرداد و گفت: زمین جدید جهت برپایی یکشنبه بازار بررسی شده است که ان شاءالله از مشکلات موجود در این مکان کاسته خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار