رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای کلاله از سرقت تجهیزات چراغ ها و علائم هشداردهنده در برخی از محورهای ارتباطی این شهرستان خبر داد.

سرقت علائم هشداردهنده شهرستان کلاله

به گزارش گلستان24؛قاسم دبوری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در دو روز گذشته تجهیزات صفحات خورشیدی تامین کننده انرژی چراغ های هشداردهنده و چراغ های ویژه دوربرگردان ها در محور کلاله به سه راهی کلاله ، گالیکش ، مشهد مورد سرقت قرار گرفته است.
وی افزود: سرقت تابلوها و علائم هشداردهنده راه های روستایی وبین شهری این منطقه نیز به موضوعی عادی برای سارقین تبدیل شده است.
دبوری به نقش اساسی تجهیزات و وسایل مرتبط با علایم هشداردهنده در حمل ونقل و عبور و مرور مردم و وسایط نقلیه اشاره کرد و گفت: افرادی که مرتکب این اقدام زشت و خلاف قانون می شوند، علاوه بر ضرر و زیانی که به اموال دولتی وارد می کنند در بروز حوادثی که به خاطر عدم وجود چراغ ها وعلایم هشدار دهنده اتفاق می افتد، سهیم هستند.
وی خاطر نشان کرد: کم و کیف انجام این سرقت ها در اختیار مراجع قضایی، انتظامی و نیروهای مرتبط قرار گرفته و پیگیری های لازم برای شناسایی و دستگیری عوامل این سرقت ها در دست اقدام است.
شهرستان کلاله با بیش از 130هزارنفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار